Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin valitsisit yrittäjä, lähihoitaja vai toimistotyöntekijä?

Vierailija
23.06.2011 |

Minun pitäisi tehdä valinta noista kolmesta. Tähän asti olen tehnyt toimistotöitä joihin koulutus, mutta nyt olen harkinnut myös lähihoitaja koulutusta ja yrittäjän urakin olisi mahdollinen jos avaisin pienen putiikin (jonka menestyksestä ei tietenkään olisi takeita).

Jos omalle kohdallesi tulitämä valinta niin mitä näistä vaihtoehdoista haluaisit tehdä työksesi ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat työajat

Vierailija
2/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää, tylsää ja vielä tylsempää, tosin olin vain opiskeluaikana, pieni toimisto jossa tylsiä työkavereita.

Yrittäjänä pikkuputiikissa, aina töissä ja lomallakin oli mietittävä laittaako sijainen edes oven lukkoon kun sulkee putiikin. Eikä edes oikein kannattanut, olisi pitänyt sijoittaa paljon enemmän aikaa ja rahaa.

Lähihoitajana olen viihtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistotöitä parhaat työajat

toimistyöajat, viikonloput vapaat

Vierailija
4/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä että lähihoitajan suuntautumisvaihtoehdot ovat sairaanhoito tai vanhustyö.

ap

Vierailija
5/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Riippuu vähän siitäkin että kuinka kunnianhimoinen on. Yritys sopisi kunnianhimoiselle ja itsenäiseen työsketelyyn kykenevältä. Lisäksi tarvittaisiin hyvää stressinsietokykyä jota itsellä ei liiemmälti ole.

Lähihoitajaksi pelkään olevani liian empatiakykyinen. Oppisikohan sitä arvostamaan omaa elämäänsä ja elämäntilannetta jos jos työskentelisi sairaiden ja vanhusten parissa?

Toimistotyö kuulostaa kieltämättä näistä vaihtoehdoita parhaimmalta. Riippuu tietenkin myös työnkuvasta.

Vierailija
6/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistotyöt parhaita!

Vierailija
7/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalaa ei kestäisi pää ja yrittäjällä ei ole mitään taloudellisia turvaverkkoja, jos yritys ei menestykään.

Jos yrittäjällekin kuuluisi sosiaaliturva, niin sitten yrittäjäksi. (Ja joo, periaatteessa kuuluu, mutta käytännössä esim. työkkärin kanssa eivät asiat mene kuten voisi kuvitella.)

Vierailija
8/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae edelleen koulutukseeen lähihoitajan lisäksi.Entiedä taustaa, ota vuorotteluvapaata ym.Ittekin yritän perustaa yrityts kuviot.Oma ukko kulta on tai oli yrittäjä.Tahtoo vaan perhe ja lapset unohtua.YRITYS vie kaiken ajan.