Oletko itkenyt töissä? Miksi?
Minulla tuli tänään kyyneleet silmiin kun eteeni tuotiin töitä ja odottamassa on iso kasa tekemättä muutenkin. Tuli niin toivoton olo. En tiedä miten selviän töistäni.
Kommentit (32)
Ekan kerran, kun sain kesken työpäivän tietää, että raskauteni erittäin todennäköisesti tulee menemään kesken (hedelmöityshoidolla aikaansaatu raskaus, jossa huono hcg:n nousutahti)
Toisen kerran, kun sain aamulla tietää, että isälläni on syöpä ja samana päivänä jouduin hoitamaan samaan syöpään kuolevaa kivuliasta, sekavaa miestä. Silloin itkin jälkeenpäin kansliassa.
En varmaan olisi näistä menettänyt pokkaa, ellen olisi ollut raskaana. Silloin sitä vain on niin herkkis.
kuoltua yllättäen ja äkillisesti. Työasioissa ainostaan kerran nuorena, kun muutamaa viikkoa aiemmin minua ja työpanostani kiitellyt esimies halusikin yhtäkkiä alentaa vähäpätöisiin tehtäviin toiseen toimipisteeseen.
Liikutuksesta pari kertaa, silleen "kauniisti" vain kun olen nähnyt jotain hellyyttävää esim. vanhan parin aitoa rakkautta, haikeutta.. Potilaan kuolemaa ja omaisen surua. En niin, että itku olisi holtitonta, vaan vain kyyneleet silmissä.
Monta kertaa olen MELKEIN itkenyt kun on ollut niin kiire ja millään ei ehdi sitä työmäärää tekemään hyvin. Silloin tulee riittämätön olo, raivostuttaa ja hermostuttaa ja tulee vihaiseksi, tekisi mieli lyödä sillä sekunnilla hanskat naulaan.
Oikeasti olen itkenyt vain kerran tai pari, mm. silloin kun töissä kerroin keskenmenosta.
Ekan kerran kun yritin aamulla koota itseni mummoni kuoleman jälkeen ja tulin myöhässä töihin.
Kerroin myöhästymisen syyn pomolleni ja purskahdin itkuun.
Tokan kerran kun kerroin pomolleni saaneeni keskeytyneen keskenmenon pitkän raskausyrityksen jälkeen.
Kolmannen kerran itkin ihan itsekseni firman autossa kun mies ilmoitti jättävänsä minut.
Kerran kun sain ruumiinvamman. Potkaisin jalkani kottikärrynlaitaan tosi kipeästi, silloin tirskahti tuskan parahdus.
Toisen kerran kun yksi eläin, jonka eteen olin tehnyt kaiken voitavan kuoli suurinpiirtein käsiini. Väsymys ja turhautuneisuus usean päivän tyhjästä työstä pääsi silloin niskanpäälle.
- työkaverin 2-vuotias lapsi kuoli tapaturmaisesti
- työkaverin lapsi joutui koulukiusatuksi ja työkaveri avautui tästä tilanteesta
- alaisten vakavat sairaudet ja elämäntilanteet
t. herkkisesimies
Tuli vaan itku. Olen aspa. Menin pukkariin itkemään ja jätin kassan (ei ollut asiakasta sillä hetkellä). Sain kirjallisen varoituksen työpisteen laiminlyönnistä.
olin venynyt äärimmilleni, pinnistelin todella paljon ja sitten joku intopiukea pomo tulee käskyttämään tyyliin että Tämä on ihan huonoa työtä, koita nyt edes vähän yrittää...
ainakin silloin kun kävi asiakas jonka lapsi oli juuri kuollut. Oli itse ihan kännissä. Yhdessä sitten itkettiin ja taisi kyynel tipahtaa jonossa olleelta seuraavalta asiakkaaltakin.
t. kirjastontäti
Mä itkin kun olin lopenväsynyt erään vanhemman jatkuvaan narinaan, valitukseen ja vastustukeen mitä ihmellisimmistä asioista...
Olen, kun sain ikävän tekstiviestin päiväkodista liittyen kehitysvammaiseen lapseeni.
Työn takia en koskaan.