Heh eräs tuttava ja hänen facebook päivitykset...
Yleensä kun ihmiset laittaa päivitykseen jotain "ihanaa, loma alkaa" tai ihanaa, vihdoin viikonloppu, niin tämä pitkäaikaistyötön (nyt kai keikkatyöläinen) päivittää jokaisen työpäivänsä "taas töihin :)" , "se ois sit taas työpäivä tänään... :)"
:D
Hauskaa että joku saa työnteosta tuollaisia kiksejä.
Kommentit (7)
jos olisit pitkäaikaistyötön ja pääsisit välillä pätkätöihin!
Alkoi ärsyttää asenteesi, on monia jotka toivovat työtä mutta eivät syystyä tai toisesta sitä saa tehdä tai pysty tekemään.
Minulla on kaveri, joka päivittelee samaan malliin, tekee oman alansa pätkätöitä. Ilahdun hänen päivityksistää,n koska tiedän kuinka tärkeitä keikat hänelle on. Enpäs ole tullut ajatelleeksikaan, että joku voi tästyäkin asiasta ajatella siten, kuin sinä.
jos olisit pitkäaikaistyötön ja pääsisit välillä pätkätöihin! Alkoi ärsyttää asenteesi, on monia jotka toivovat työtä mutta eivät syystyä tai toisesta sitä saa tehdä tai pysty tekemään. Minulla on kaveri, joka päivittelee samaan malliin, tekee oman alansa pätkätöitä. Ilahdun hänen päivityksistää,n koska tiedän kuinka tärkeitä keikat hänelle on. Enpäs ole tullut ajatelleeksikaan, että joku voi tästyäkin asiasta ajatella siten, kuin sinä.
ap
saa päivitellä sinne mitä haluaa vai pitäskö sulta kysellä mitä saa kirjoittaa ja mitä ei?
Ole itse työtön ja hae töitä vaikka 3 vuotta ja katso miten se ilahduttaa kun pääsee töihin. Suomessa on hurja työttömyys eikä se ole mikään naurunasia, ei edes sinulle joka todnäk makaa sossun rahoilla sohvalla pyöritellen räkäpalloa.
ap:n aloitushan oli täysin hyväntahtoinen huomio ja mielestäni hän positiivisesti korosti sitä, että työstä voi olla myös kiitollinen.
harmiton ja hauska huomio. Sain kirjotuksestasi piikittelevän kuvan, mutta siis sinänsä huomiona ihan ok ja tottakin, toisessa tilanteessa olevalle sama asia voi olla kullanarvoinen ja tosi tärkeä.
Saisivat ne joilla on työtä olla vähän kiitollisempia. Moni olisi valmis ottamaan heidän työnsä. Itse sain vuosi sitten vakituisen työpaikan ja olen niin onnellinen työpaikastani, että ei tee mieli valittaa ainakaan julkisesti työn raskautta.