Kuka huolehtii lapsistanne, jos juotte itsenne humalaan juhannuksena?
Kenellä on tolkkua toimia ja mahdollisuus ajaa autoa, jos tulee hätätapaus?
Kommentit (20)
eli juo vain 1-2 lasillista alkoholia illan mittaan!
Ja viereisessä korttelissa on aluehälytyskeskus, joten eiköhän sitä apuakin saataisi tarvittaessa.
en juo itseäni känniin. Ja vaikka joisin, taksit kulkee tarvittaessa. Tosin mun mies ei juo laisinkaan. Mutta ei meillä kyllä ole edes omaa autoa, että taksilla hätätilanteessa ajettas joka tapauksessa.
Älkää jeesustelko. Kaikki juhannuksena juovat eivät ole toivottomia alkoholisteja.
Kenellä on tolkkua toimia ja mahdollisuus ajaa autoa, jos tulee hätätapaus?
Viiniä voi nauttia muutenkin kuin tulematta humalaan.
Piti mennä mummolaan hoitoon, mutta lapsi onkin kipeänä, joten tuohon ei ole tarvetta ja luonnollisesti ollaan koko porukka kotona ja ehkä ihan kokonaista kaksi alkoholiannosta otan. Jos siis lapsi olisi ollut terve, niin hoidossa olisi ollut. Siellä ehkä juuri ja juuri osataan soittaa apua...
Mieheni on hollantilainen, hänellä ei ole tarvetta vetää kaljaa tai kossua, elämää on ilman alkoholiakin, suomalaisilla vaanon asiasta eri käsitys. Karmeeta, miten hyväksyttävää tässä kulttuurissa on, että ihmiset kulkee ympäripäihteissä kaikenaikaa ja varsinkin juhlapyhinä. Minunkin lapsuuttani väritti vanhenien ainainen ryyppääminen, siksi en alista lapsiani samaan kohtaloon.
itse mennään pois kotoa. Jos jotain sattuu, soitetaan ambulanssi.
Eli taaperon isä:) Sekä tarvittaessa taksi. Äippä kännää.
Ollaan varmaan ls tapaus ku kummallakaan ei ole ajokorttia eikä perheessä luonnollisesti ole näin ollen autoa.
Mieheni on hollantilainen, hänellä ei ole tarvetta vetää kaljaa tai kossua, elämää on ilman alkoholiakin, suomalaisilla vaanon asiasta eri käsitys. Karmeeta, miten hyväksyttävää tässä kulttuurissa on, että ihmiset kulkee ympäripäihteissä kaikenaikaa ja varsinkin juhlapyhinä. Minunkin lapsuuttani väritti vanhenien ainainen ryyppääminen, siksi en alista lapsiani samaan kohtaloon.
Ollaan varmaan ls tapaus ku kummallakaan ei ole ajokorttia eikä perheessä luonnollisesti ole näin ollen autoa.
Kun ei kuitenkaan ajaisi.
Kun ei kuitenkaan ajaisi.
eikä varsinkaan mun mies. Takseja saa, ja lisäksi paikalla on pari absolutistia. Sukujuhannus :-)
toimimaan järkevästi.
Taksikuski tai ambulanssikuski sitten hoitaa ajamiset.
Lapset ovat mummolassa juhannuksen.
Ajokunnossakin olisin näillä määrillä lähes koko ajan.
Onneksi - onneksi en ole alkoholistiperheestä ja osaan suhtautua viininlipittelyyn aivan neutraalisti. Minusta viini maistuu hyvälle. Samoin samppanja.
http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit…
ei juo meillä mitään nyt,on minun vapaa juhannus ja aion juhlia=)tosin lapset ei pääse juhliin mukaan vaan kotona miehen kanssa.
lapset ei ole kotona juhannuskena, mutta hätätapauksessa soittaisin joka tapauksessa 112.
T: autoton