Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se että äiti antaa lapsen isän uudelle puolisolle vaikka isä ei ole edes kotona kertoo vain siitä

Vierailija
23.06.2011 |

että vloppu yms tapaamisissa ei tärkeintä ole sen isän tapaaminen vaan se että äiti saa vapaata. Joten lapsenlikaksi kelpaa vaikka sen miehen uusi puoliso,oli mies vaikka töissä tai jossain.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinhän siinä on tavallaan käynyt

mitä väliä?

Vierailija
2/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vloppu yms tapaamisissa ei tärkeintä ole sen isän tapaaminen vaan se että äiti saa vapaata. Joten lapsenlikaksi kelpaa vaikka sen miehen uusi puoliso,oli mies vaikka töissä tai jossain.

Jos on sovittu, että x on kotona kun isä käy hakemassa lautoja, minulle sopii mainiosti. Entäs kun isä palauttaa lapsen isosisarukselle kun olen itse kaupassa? Tai lapset fillaroivat tyhjään kotiin? Isä haluaa vain päästä eroon lapsista? LOL!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen päiväkotiin, niin se tarkoittaa, että etäisä ei halua lähiäidiltä kuin lastenhoitoa, ihan sama, kuka sen suorittaa?

Eikö se etäisän koti ole kuitenkin sen lapsen toinen koti, ja uusi puoliso lapsen perheenjäsen, johon on ihan viisasta luoda myös suhde? Voihan olla, että tästä tulee äiti lapsen sisaruksille?

Vierailija
4/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa isän uusi puoliso hoitaa lapsia samaan aikaan kun äiti hoitaa uuden puolisonsa lapsia vaikka molemmat isät ovat töissä maailmalla. Ensimmäisen isän puoliso sentään on lapseton eikä ole lähettänyt lapsiaan entisen miehen uudelle vaimolle.

Vierailija
5/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapseni esimerkiksi viime perjantaiaamuna ex-mieheni kotiin. Hänen nykyinen yksin kotona koska mies oli vielä töissä. Itse olin menossa perjantai-illaksi töihin. Lapseni olisi pitänyt ilmeisesti jättää mielummin vaikka yksin kotiin tai viedä päiväkotiin muutamaksi tunniksi. Hoh hoijaa...

Vierailija
6/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa kaksin kotona, kun mies on ollut työreissussa. Asuukin kyllä meillä.

Vierailija
7/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin luotan exäni nykyiseen (itse asiassa enemmän kuin exään) ja jätän laspet hyvillä mielin hänen hoivoonsa.

Meillä kun ei ole mitään riitoja tai vedättämistä exän kanssa, niin on hirveän helppo hyväksyä hänen uusi, herttainen puolisonsa.

Vierailija
8/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaivoin tehdyistä sopimuksista pidetään kynsihampain kiinni ilman joustoa.

Meillä ei lapset ole käyneet isän luona silloin kun isä on työmatkalla vaan menevät kun isä on kotona. On kai vähän eri asia jos isä ei ole vielä tullut töistä ja tuttu äitipuoli ottaa lapsen vastaan, kun ujon 3v viikonloppu isin uuden hoidon kanssa. Sitäkin valitettavasti on nähty, nuori nainen haluaa miellyyttää miestä hoitamalla tämän lasta ja äidin on päästävä viikonlopun menoihin.

Vierailija
9/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällä palstallakin säännöllisesti joku miehen uusi, yleensä lapseton puoliso ottanut asian esille ja valittanut, että hänen _pitää_ hoitaa miehen lasta, vaikka mies ei ole esim. työkiireiden takia ollenkaan kotona.

Jos kyse olisi aina vain lapsen ja isän tapaamisen tärkeydestä, näissä asioissa varmasti joustettaisiin puolin ja toisin.

Vierailija
10/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään yh ei tarvitse omaa aikaa ;).

Minä olen itseasiassa vaatinut, että ex järjestää luotettavan aikuisen ottamaan lapsia vastaan jos itse ei pysty olemaan paikalla. Tämä siksi, että yksinhuoltajana joitakin pakollisia menoja (esim. työ) oli pakko järjestää sen mukaan miten oltiin sovittu tapaamisista. Kun ex:lle sitten tulikin muutoksia omiin aikatauluihinsa, olisi minun ilmeisesti pitänyt jättää menemättä töihin (ap:n logiikan mukaan).

Onneksi minun maailmani ei ole yhtä mustavalkoinen kuin ap:n :)

Kyllä minä ainakin luotan exäni nykyiseen (itse asiassa enemmän kuin exään) ja jätän laspet hyvillä mielin hänen hoivoonsa.

Meillä kun ei ole mitään riitoja tai vedättämistä exän kanssa, niin on hirveän helppo hyväksyä hänen uusi, herttainen puolisonsa.

Vierailija
11/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivanhempi joustaa ja joustaa ja siirtää aina omia menojaan? Kummllista on jos tapaamiset sovitaan pitemmäski aikaa eteenpäin ja etävanhempi ei sitä muutamaa päivää kuukaudessa pysty vapaaksi järjestämään.

Vierailija
12/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään yh ei tarvitse omaa aikaa ;).

Minä olen itseasiassa vaatinut, että ex järjestää luotettavan aikuisen ottamaan lapsia vastaan jos itse ei pysty olemaan paikalla. Tämä siksi, että yksinhuoltajana joitakin pakollisia menoja (esim. työ) oli pakko järjestää sen mukaan miten oltiin sovittu tapaamisista. Kun ex:lle sitten tulikin muutoksia omiin aikatauluihinsa, olisi minun ilmeisesti pitänyt jättää menemättä töihin (ap:n logiikan mukaan).

tiedät että tämä kyseinen yh oli töihin menossa?

Kyse on varmaan juurikin siitä isän tapaamisesta,ei äitipuolen.

Onneksi minun maailmani ei ole yhtä mustavalkoinen kuin ap:n :)

Vierailija
13/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivanhempi joustaa ja joustaa ja siirtää aina omia menojaan? Kummllista on jos tapaamiset sovitaan pitemmäski aikaa eteenpäin ja etävanhempi ei sitä muutamaa päivää kuukaudessa pysty vapaaksi järjestämään.

eikai se lapsi äitipuoltaan mennyt tapaamaan?

Vierailija
14/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin. Ja sitten ne saa niitä tukiakin. Meillä on perheenä tosi tiukkaa.