Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkioiden selvityminen ja prosentit sulatuksessa (PAS)?

31.10.2005 |

Terrorisoin nyt oikein urakalla täällä näillä PAS viesteillä, mutta aihe kiinnostaa juuri nyt, sattuneesta syystä. :-) Olen myös varmaan suunnilleen spekuloinnin maailmanmestari, joten tarvitsisin spekulointimateriaalia.

Tuolla jossain ketjussa oli maininta, että heidän klinikallaan on alkioiden selviytymisprosentti 90% - mistä näitä tietoja löytyy? Oletteko saaneet ne suoraan klinikalta vai onko ne jotain " henk.koht. alkioiden selviytymisprosentteja" ? Nämä luvut kiinnostaisi minua kovasti, olisikohan jollain heittää jotain faktaa tästä asiasta.

Itse olen hoidossa Avalla (Tre), enkä mielestäni ainakaan heidän nettisivuillaan ole nähnyt moisia prosentteja. Ehkä pitää tsekata uudelleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et 70%selviäsi? Muistaakseni vielä AVAlta saatu tieto.

Vierailija
2/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas tiedossa 60% selviytyminen - luin joistain tilastoista, mutta en kuolemakseni muista mistä. Kai se on vaan niin et jos on terveet alkiot niin selvityy - luin kans et yleensä todennäköisyys kiinnitymiseen on parempi PASissa koska alkio on sen verran vahva jos on selviytyny sulatuksesta, varsinkin jos uudelleen pakastettu ja sulatettu..mulla ensimmäinen PAS ens viikolla ja kaks olis pakkasessa - toivotaan et selviää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tytöt,

Minä taisin mainita korkeata prosenttia. Eli olen yksityisellä Helsingissä hoidossa, ja meidän klinikallamme sulatuksesta selviää 90% alkoista. Juttelin biologin kanssa kahden kesken ja hän kertoi, että heillä on erittäin hyvä tämä uusi sulatussysteemi. Sen enempää en asiasta tiedä... Muistelen itsekin, että aikaisempi % oli noin 70.

Huom. Tämä asia on siis aivan eri, kun alkioiden jakaantuminen. Meidän tapauksessa tänä vuonna on sulatettu 10 alkoita, niistä kaksi (olivat kaksisoluisia, ne " huonoimmat" luokituksen mukaan) selviytyi sulatuksesta, mutta eivät lähteneen jakaantumaan... Kaikki muut ovat myös lähteneet jakaantumaan Loppujen lopuksihan tuo jälkimmäinen tieto on myös erittäin merkittävä - mutta se siis varmasti riippuu paljon itse alkioista.

Huom. spekuloijalle tiedoksi :-) Minä tulin heti ekasta PASsista raskaaksi, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon, saimme tiedon tokassa ultrassa :-( Tämän jälkeen aloin tyhjentää pakkasta sieltä huonoimmasta päästä. Ja onneksi nyt vikassa siirrossa, jolloin siirrettiin ne toiseksi parhaat alkiot, raskaus käynnistyi :-) Henkisesti koko ajan siirtojen yhteydessä helpotti, että tiesi niitä hyviä alkiota pakkasessa vielä olevan... Nyt jännitetään miten tämän äsken käynnityneen raskauden mahtaakaan käydä..

Onnea vaan matkaan!

Terveisin

Nasu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän