Dr hausca tuotteet
Onko jollakin kokemuksia? Oletteko olleet tyytyväisiä? Olen harkinnut ostaa.
Kommentit (11)
ja todella tyytyväinen olen!Tosin käyn myös hauschka kosmetologilla eli käytän hänen neuvomiaan tuotteita.Olen saanut todella huonon ihoni hyvin kuriin.
Käytän lähinnä kasvovettä ja kasvorasvaa. Käytän sekaisin muiden luonnonkosmetiikkatuotteiden kanssa.
Teinistä saakka naamassani on ollut mustapäitä, nenässä erityisesti.
Puhdistusvoidetta olen käyttänyt nyt melkein vuoden (välillä jotain muuta) ja ihoni on yhtä puhdas kuin joskus lapsena, mustapäät ovat hävinneet.
mutta ripsiväri ihan surkea, rapisee heti. Muista tuotteista ei ole kokemusta.
Tosiaan tuohon kasvovoiteeseen olen erittäin tyytyväinen, hintansa väärti.
Mulla alkuun iho vähän kukki kun aloitin dr. hauschkan käytön, mutta se meni nopeasti ohi ja nyt iho on todella hyvässä kunnossa.
mutta joitakin niillä on hyviä. ennemmin käytän nykyään Laveraa, Logonaa ja Madaraa. Santekin menettelee. katsele vaikka hyvinvoinnin piste fi, siellä upeat valikoimat!
no joo hauscka alkaa olla hieman "vanhahtava"
vaan laukaisi aikuisiän aknen. :( Luulin ihon puhdistautuvan, mutta ihon kunto vaan paheni ja paheni, kunnes vajaan puolen vuoden käytön jälkeen älysin lopettaa.
Sante on myös hyvä, esim. shampoo & hoitoaine. Laveran ripsari pysyy hyvin koko päivän.
Ei Urtekramkaan huono ole, mutta shampoota joutuu lotraamaan enemmän kuin Santea, että tulee puhdasta.
ovat todella paljon samanlaisia kuin dr. Hauschka, mutta taitavat olla jonkin verran edullisempia.
kasvoille ruusuvoide ja päänahalle hiusöljy. Molemmat ovat hyviä, itse siis tykkään.