Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Tätäkö raskaus on?

Vierailija
22.06.2011 |

Olen vasta viidennellä kuulla raskaana ja tänään torilla ajattelin päästää vähän ilmaa vatsasta, kun niin turvotti. Yritin päästää varoen, ettei kukaan kuulisi, mutta (raskaudestako johtuen) minulta pääsi hirveä äänekäs pieru ja lirahti pissaa ainakin kahvikupillinen. Apua!! Mitä loppuraskaus tuokaan tullessaan. Onneksi lähelläni oli vain joku vanha (toivottavasti kuuro) pariskunta. Hipsin vähin äänin pöksyjen vaihtoon kotiin ;D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaa ole ollut moista ongelmaa raskaus aikoina.

Vierailija
2/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaa ole ollut moista ongelmaa raskaus aikoina.

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytinkin terveysiteitä raskausaikana, kun nauraessa, aivastaessa yms. pissa suihkusi paineella pöksyyn. Miehelleni väitin, että kaikille naisille tätä satuu, kun hän oli vähän ärsyyntynyt ,jos vaikka kaupungilta jouduimme lähtemään housupissojen vuoksi kotiin. Kaverillani ei kuitenkaan ollut raskaana ollessa samaa. Raskaudet ovat erilaisia!

Vierailija
4/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taisin olla seittemännellä kuulla, kun päätin illalla sänkyyn mennessä "ihan vaan vähän pierasta", sit tajusin et ei hitto, mä paskoin just housuun!! Syytän rautatabletteja, jotka sai vatsan ihan sekasin.

Vierailija
5/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli vatsa loppuraskaudessa tosi kovalla. Neuvolassa neuvottiin ottamaan jotain tippoja. Hän taisi otta niitä vähän liikaa, kun iltakävelyllä hänen vatsansa meni tosi löysälle. Ripilit pääsi paineella housuihin ja samalla pääsi pissat. Ellei tilanne olisi ollut niin karmea olisi varmaan naurattanut. Tästä ei ole meillä sen koomin juteltu.

Mutta kaikkea se raskaus voi saada aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä