Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Emmaljungan Softy- tai Brion Pony -rattaissa mitään käytännön eroa?

Vierailija
22.06.2011 |

Tarvitsen pikaisesti pieneen tilaan menevät rattaat 3-vuotiaalle ja olen ostamassa niitä käytettyinä. Näistä kahdesta pitäisi valita - kummat? Onko esim. jousituksessa, lepoasennossa, renkaissa, kokoamisessa tms. eroa? Kiitos jos joku asiasta tietävä viitsisi vastata!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tietäisi...?

Vierailija
2/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin Ponyt ja niillä kulkee pääasiassa 1,5v kuopus, mutta 3,5v mahtuu tarvittaessa oikein hyvin myös kyytiin. Ovat olleet rattaissa jopa sylityksin...

mutta mulla on 1½-vuotiaalla Brio Ponyt . Meillä on käytössä nyt 98cm ...

Aika iso 1,5v lapsi! Meillä samanikäinen käyttää nyt 74/80 vaatteita. OK, hän on aika pienikokoinen, mutta eikös 98cm ole tyypillinen 3v koko? Meillä tuo isompi tyttö on vastikään siirtynyt 98cm vaatteisiin ja ikää tosiaan jo 3,5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Softyn jälkeen tulleen Spiderin kokoontaittaminen on minusta omituinen verrattuna Brio ponyyn. Ponyt menee mun logiikalla fiksummin kasaan ja lisäksi ainakin ne spiderit on kokoontaitettuna jopa pidemmät kuin Scooterit :O

Meillä on ollut joskus muutama vuosi sitten Brio Ponyt käytössä ja oli tosi hyvät ja näppärät ja hyvä jousitus ja kiva tavarakori ja menivät pieneen tilaan jnejnejne. Eli niitä suosittelen! :)

Vierailija
4/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olivat käytössä tytöllä n. 2-4 vuotiaana. 4veenä olivat tukholmassa mukana ja kun isommalle (5,5v) tuli reissulla kuumetta niin mahtui hänkin oikein näppärästi rattaisiin huilaamaan.

Vierailija
5/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikissa Ponyissa sellaiset irtovaljaat, meillä on. Ne on aika näppärät kun ne voi pukea päälle ennen kuin lapsi menee rattaisiin, mutta ilman valjaita lapsi ennen pitkää valuu eteenpäin ja sitten jo pian jalat ottaa maahan. Siis sen pitkän 1½-vuotiaan jalat :-) Ehkä isompi lapsi osaa pitää jalat paremmin ylhäällä?

En ole ollenkaan ajatellut että lapseni olisi kovin pitkä, mutta ehkä hän sitten on (ei varmaankaan ole 98cm pitkä, mutta sen kokoiset vaatteet ovat sopivimmat). Ennemminkin ajattelen että hän voisi muutenkin kohta kävellä lyhyet matkat eikä sitten enää rattaista tarvittaisikaan.

Joskus hiukan ihmettelen, kun vanhemmat työntävät pulskia viisivuotiaita rattaissa... vai onko kyse siitä, että sitten ei tarvitse maksaa paikallisbussissa..?

Vierailija
6/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponyihin istumaan, eikä hänen jalkansa laahanneet maata, vaikkei valjaita ollut.

Vierailija
7/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia paljon.

Meillä aika pieni poika (2-vuotiaana oli 82-senttinen), joten varmaankin rattaissa mahtuisi istumaan vielä pitkään. Mutta kyllähän tuo käveleekin jo aika pitkään, mutta olemme menossa mökille, jonne joudumme kävelemään linja-autolta n. 3 kilometriä, joten siihen käyttöön rattaat tulisivat, lisäksi mökiltä rantaan on hiukan matkaa hiekkatietä, joten tarpeeseen tulevat rattaat. :)

Vierailija
8/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan muka ole vertaillut näitä?

Vierailija
9/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on 1½-vuotiaalla Brio Ponyt ja olen niihin oikein tyytyväinen, mutta enpä usko että enää kolmivuotias istuisi niissä mukavasti.

Meillä on käytössä nyt 98cm vaatteet ja pituuden puolesta lapsi ei enää matkusta kauaa Ponyissa. Tosin sitten aletaankin kävellä.