Kehitän mahtiperheriidan jos isä yrittää viedä lapset mökille paleltumaan juhannukseksi.
Kommentit (13)
vai miksi heidän pitää mökille lähteä?
voi sietää mökkeilyä. Enkä hoida lapsia jos isä sairastuttaa tai lähes hukuttaa heidät mökillä.
Joka vitun kesä sama tappelu mökkipakkomielteisen äijän kanssa.
voi sietää mökkeilyä. Enkä hoida lapsia jos isä sairastuttaa tai lähes hukuttaa heidät mökillä.
Joka vitun kesä sama tappelu mökkipakkomielteisen äijän kanssa.
jos päästän kakarat mökille, jossa ei ole yhtään ajokuntoista juhannusaattona.
Joka vitun kesä sama tappelu, että mua taas vituttaa ja paljon.
Toisaalta jos kakarat jäävät tänne, en pääse alennusmyynteihin sunnuntaina, mutta jos ne eivät jää, saattavat hukkua juhannuksena eikä alevaatteita tarvita.
kysyn missä mökki on? Onko siellä jotenkin erityisen kylmä nyt juhannuksena? Ovatko lapsesi heikkoja, eivät liiku (istuneet aina pelien ja telkkarin ääressä), onko heillä jotain muuta ongelmaa jonka takia he paleltuisivat? Eikö heillä ole vaatteita? Osaavatko he uida?
Anna miehen ja lasten mennä maalle ja ole sinä happamana kaupungissa. Niin jokainen saa kivan juhannuksen.
voitan perheriidan ja äijän on taipuminen mun määräyksiin.
Ja sata varma voi olla että laitan poliisit perään jos vie kakarat mökille ja teen ainakin 7 lastensuojeluilmoitusta alkoholinkäytöstä ja lasten turvallisuuden vaarantamisesta.
Kumpikaan lapsista ei osaa vielä uida, kaikki aikuiset kännissä jussina ja lapsille äijä ei osaa pukea lämpimästi, koska itse kulkee shortseissa vapusta lokakuulle.
Mutta tiedän jo nyt etteivät kakarat mökille lähde, aamen.
Pekka Pouta kertoi juuri. Eikä siellä ole yhtään ajokuntoista aikuista jos jotain sattuu.
mites niitten alennusmyyntien sitten käy? otatko lapset mukaan vai jääks ne kotiin?
soikeana, kun saa rauhassa kitata viinaa koko jussin.
Yleensä lapset ei viileydestä valita kunhan nukkuessa ei tule kylmä.
Omat 4- ja 6-vuotiiani viis veisaavat onko mökillä helle vai sade. Tuossa iässä tykkäävät ulkoilla missä säässä tahansa, varsinkin mökillä.