Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka viettävät vapaata kesää lastensa kanssa?

Vierailija
22.06.2011 |

Miten on mennyt kesä tähän saakka, mitä kaikkea päiviinne kuuluu ja minkä ikäiset lapset?

Milloin palaat töihin, jos palaat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä opettajaäiti, joka viettää pitkää kesälomaa kolmen lapsen kanssa (7v, 5v ja 2v). Ihan mukavastihan tämä on mennyt, vaikkakaan ei ihan täysin lomailun kriteerejä täytä, kun herätään joka aamu klo 7.. Aamupäivisin ollaan käyty pyöräilemässä, puistossa, kaupassa, kirjastossa, uimahallissa jne. klo 11-12 lounas ja pienin unille ja isommat saa esim. pelata pleikkaa. Iltapäivällä ollaan kotipihassa, maalataan tms. kelistä riippuen, isoin lapsista menee silloin yleensä kavereidensa kanssa. Klo 16 mies tulee töistä ja syödään..

Meillä ei ole kauheasti mihinkään ihmeelliseen varaa. Kun mies jää lomalle, niin mennään varmaan huvipuistoon ja vesipuistoon koko porukalla. Ja miehen lomaillessa lasten kanssa minulle jää aikaa omalle rakkaalle harrastukselle eli silloin on minun vuoroni lomailla.. :)

Palaan töihin koulujen alkaessa 16.8.

Vierailija
2/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on minä (perheen äiti) ja koulun aloittava sekä 4-vuotias. Kesä ollaan nyt vapaalla, elokuussa töihin.

Päivät ovat hyvin rutiininomaisia, ulkoilua, ruokailut, kavereiden luo kuskaamista, kavereita meillä, mökilläkin ollaan käyty (lapset tykkää, äiti ei). Ihan arkista peruslapsiperhe-elämää, kotitöineen.

Välillä kiristyy pinna, välillä menee paremmin. Tämä oli toki tiedossa jo vapaalle jäädessä. Toisinaan on jopa kivaa, toisinaan haluaisin töihin mahdollisimman pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis loppui työt 31.5 eikä uudesta tietoa, hakemuksia olen lähetellyt ja ollut eräässä ryhmähaastattelussa mutta s epaikka ei tärpännyt.

Eilen pyysivät yhteen hakemaani paikkaan haastatteluun ensivkolla.

Aikomus olla vielä elokuukin, tai ainakin elokuun loppupuolelle, kotona, muksuilla alkaa 15.8 koulu ja menevät 2-ja 4-luokalle.

Tämä on nyt muistaakseni 8.s kesä peräkkäin kun olen kotosalla, siinä mukana kotiäitivuoteni joita kertyi 5,5v putkeen.

ap

Vierailija
4/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Huhtikuusta asti "kotona" ja mies myös. Lapset, joista kolme alakoululaista ja yksi kotihoidettava, harrastavat kesäisiä harrastuksiaan ja osallistuvat kodin töihin. Nurmikon leikkuu.

Haku päällä tietenkin.

Lapset haluaisivat tietysti kaikkea mahdollista, mutta taloudellisen tilanteen vuoksi pidetään menot pieninä. Bensa on isoin kulu.

Vierailija
5/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla on kesät ihan täyteen buukattu töitä. Pitkiä päiviä, saattaa venyä 13 tunnin mittaisiksi.

Nyt siis toista kesää kotona ja tämä on IHANAA!

Tähän asti tämä kesä mennyt hienosti, ei mitään aikatauluja, mennään minne mennään silloin kun huvittaa.

Lapset ovat alakouluikäisiä paitsi nuorin, joka on 1v.

Syyskuussa töihin, pienin menee osapäivähoitoon (4h/päivä).