Voi v.. mua masentaa, tekis mieli vetää "pää täyteen" (tai puoli-) mutta laihdutan
että en viittis tätäkään pilata turhalla alkoholin kittaamisella.
On vaan niin paha olo. (ja tähän on ihan syykin eli ahdistava tapahtuma ja tää ei helpota ennenkuin se asia selviää, siihen voi mennä 2 vk -2 vuotta.)
Turha ehdottaa lenkille lähtöä tms. fyysistä. En kestä mitään missä pystyn ajattelemaan. Kaikki fyysinen tekeminen, kotityöt jne. on kauheita, missä ajatukset pääsee vapaasti vaeltamaan.
Mun on pakko koko ajan joko kirjoitella täällä tai lukea kirjoja tai kattoa leffoja tai jotain missä saan ajatukset muualle. Mutta sekään ei enää riitä.
Kommentit (5)
Tuo ei enään ole normaalia! Ja alkoholi vain siirtää todellisten ongelmien ratkomista.
ja kesällä ei ole kuin terv.kesk. päivystys johon saa jonottaa tunteja, ja tietty haluavat hoitaa vain kiireiset.
En mä koe niin kuitenkaan pahana tätä että kehtaisin mennä sinne päivystykseen.
Ja mitä nekään tekisi, siellä on tasan 5min. aikaa per potilas, laittaisivat vaan jotain nappeja. NIitä en halua alkaa syömään.
ei mulla ole ollut mitään varsinaista masennusta ikinä ennenkään (paitsi elämäntilaisiin liittyvää joskus joka menee ohi kun tilanne muuttuu).
ap
vähän yritin olla ulkona ja tehdä pihatöitä mutta ei siitä mitään tule. Kirjatkaan ei enää auta.
Mitähän sitä tekis jotta kestäis. Kaveritkin töissä tai jossain ei voi soittaa kellekään, yritin mutta eivät ehtineet jutella. Miehen kanssa en voi nyt tästä puhua.
ap
mitei harmittaako asia vuoden päästä.
Kerro harmillinen tapahtuma, yriteään auttaa.
harmittaa ja vaivaa vielä vuodenkin päästä. Ehkä pidempäänkin. En tiedä vielä.
En viitsi tässä tarkemmin avautua, ettei tunnisteta. Enkä kaipaa sitten sitä peetä niskaan siitä asiasta (kerran jossain ketjussa sivukommenttina vähän siihen suuntaan vihjaisin, niin heti kukaan ei usko että kellekään voi mitään ikävää käydä elämässä ellei täysin itse sitä aiheuta...)
ap