Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksoin sitten 30 euroa mustemasta pimpulissa.

Vierailija
21.06.2011 |

Kävin tänään ensimmäistä kertaa sokeroinnissa ja oli suoraan sanottuna ihan perseestä koko homma. Ajattelin, että kerrankin poistatan kunnolla niin ei tarvi lomamatkalla (lähtö ylihuomenna) jatkuvasti sheivailla. Kaikki alkoi hyvin, eikä tuntunut kamalan pahaltakaan. Hetken kuluttua alkoi nyhtää oikein kunnolla ja minut on nyt sitten palkittu mustelmalla ja punaisilla nypyillä, jotka koristaa bikinirajaa.

Sääret otettiin myös (vahalla kun sanoi, että on liian lyhyt sokerointiin. Olen ymmärtänyt, että sokeroinnilla voi ottaa niitä lyhyempiäkin karvoja mitä vahalla ei saa). Karvoja on vahauksen jälkeenkin vielä sen verran, että sheivata pitää ennen kuin shortseja jalkaan isken.

Osaako joku suositella Helsingistä kunnon ammattilaista asian suhteen?

Ihanaa! Loma alkakoon!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaa muuten jäi vielä jalkoihin niin, että farkuista lähti väriä vahanjämiin.

Oikeasti. Tympii ihan sikana. Itsekin olisin pystynyt parempaan p*kele.

Vierailija
2/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan oikeasti tiedä kunnon sokeroitsijaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä yritin itse Body Shopin sokerointiaineella ja en myöskään saanut aikaiseksi kuin aivan järkyttävän mustelman/ruhjeen nivusiin. Mikä siis meni vikaan?

Vierailija
4/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli kerran. Käsittääkseni iho täytyy pitää riittävän tiukalla repäisyn ajan ettei mustelmia tulisi. Olen huomannut kanssa että eroa poistamistarkkuudessa on eri tekijöiden välillä. Aika halvalle kyllä pääsit, täällä pienemmässä kaupungissa brassi maksaa 80-95 e!

Vierailija
5/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekniikka kunnossa jos on mustelman saanu aikaseks...!

Veripisaroita voi tulla ekalla kerralla jos karvatupet ovat isot ja karva tiukassa. Mut ne häipyy äkkiä eikä niitä yleensä enää jatkossa tuu.

Vierailija
6/10 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt Espoossa Isoa Omenaa vastapäätä sijaitsevassa Feenixissä. Sielläkin taitaa olla useampi tekijä mutta itse sain hyvän brassivahauksen. Tekijän nimeä en valitettaasti muista.. :/

Vierailija
7/10 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkoihin asti kaiken. Halvaksi tulee ja siistiksi myös. Homma on vaan niin että sitä pitää harjoitella. Mulla oli ensin ihan liikaan aina sokeria käytössä. Lopulta opin tekniikan ja se kannatti.

Vierailija
8/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt brassia hakemassa vaan siistimässä bikinirajat ja sääret.

Tämä kyseinen henkilö vielä mainostaa olevansa sokeroinnin ammattilainen...

Kukaan ei ole vielä maininnut oikeasti hyvää paikkaa. Suosittele omaasi!

Vierailija
9/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt karvan karvaa, ja jälki oli muutenkin priimaa. Elegiassa yksi sokeroija hutaisi sellaisella nyrkin kokoisella massalla sääret parilla vedolla, eikä tullut hyvää jälkeä, vaan karvat katkeili samoin kuin vahalla.

Mutta, molemmissa paikoissa voi saada toisilta tekijöiltä toisenlaista jälkeä...

Vierailija
10/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä kun bikinirajaa veteli. En tiedä minkälaista pitäisi olla kun en ole koskaan tosiaan aiemmin käynyt.

Sääriinkin piti olla sokerointi, mutta tämä päätti vaihtaa vahaukseen kun sokeroimalla kestää muuten niin kauan. Mulle oli varattu tunnin aika. Loppujen lopuksi olin siellä puoli tuntia. :/