Mitäs mieltä kalastajan vaimo-blogista?
Kommentit (31)
Menkääs tuonne laittamaan niitä hyviä blogeja
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1452461/suositelkaa_…
Mun melestä ei mitenkään erityisen ihmeellinen blogi. Ja nainen ihan tavis, liian laiha vaan. Kuvitelmat itsestään on kyllä huimat! Käsistään vaikuttaa kyllä kätevältä, kivoja askarteluja hällä siellä. Jotenkin vaan paistaa läpi nykyisin tää hänen huima julkisuutensa, luulee reppana olevansa jotain paljon enemmän kuin mitä on!
Kaunis pieni elämä on aivan huippu-ihana blogi! Nimensä veroinen! Ja blogisti niin tajuttoman kaunis, samoin lapset ja mieskin vielä komea ja varakkaita, oih!
Musta hänellä on aivan ihana tyyli ja mahtava kroppa kahden pienen lapsen äidiksi. Kateellinen en oikein toisille osaa olla vaikka itse olen peruslaiska pullero.
Mä en kyllä tiedä miten julkisuus paistaa läpi hänen blogistaan mutta käyn tosiaan vain välistä lukasemassa välistä enkä märehdi profiloimalla.
siitä juuri tuollaisena. En kaipaa kuulla muiden perheiden arkisista huolista. Tuollaista hyväntuulista elämää ja asennetta. Pintapuolista.
Luen myös muita samantyylisiä blogeja blogistien elintasosta huolimatta. Kalastajan vaimon ja All I wanted is heren:n elämänlaatu vaikuttaa aika samalta kuin omammekin. Esimerkiksi Kauniin pienen elämän varakkaammalta ja Uuden kuun vähän vaatimattommalta, mutta kekseliäältä ja Kaikki kotona?- blogin taas paljon vaatimattommalta. Kaikkia lukemiani blogeja yhdistää positiivisuus elämän realiteeteista huolimatta. Luen myös paria nuoren, kouluttamattomanäidin blogia ja pidän niistäkin.
Minulla samoja mietteitä ja samat blogitkin seurattavina. Eniten kiinnostavat ne blogit, joihin on helpoin samaistua.
..jotta saisivat klikkejä bannereihin ja verkkokauppoihinsa kävijöitä.
Etenkin Kaunis Pieni Elämä ottaa päähän tuolla läpinäkyvällä mainostuksellaan. Boikotoin taatusti.
Mihin verkkokauppoihin?
mutta alkoi naurattaa hysteerisesti toi kommenttisi kauniista luisevista sääristä :D
Täytyy vissiin mennä nukkumaan :)
Onhan kalastajan vaimo vaaleaverikkö, laiha ja ruskettunut=kaunis nyky mittapuun mukaan. Voi miten kauniit luiset sääretkin yhdessä kuvassa ;)
kivoja vinkkejä piristää arkea ja kauniit kuvat. Erityisesti ne käsityöjutut kiinnostavat...
Nainen on kaunis, lapset kauniita, koti on kaunis. Siinäpä se. Ei mitään oikeaa annettavaa.
On aivan minun vastakohtani. Seuraan kyllä vaikka välillä liian tylsä minun makuuni. Pidänkin silloin taukoa ja seurailen muita. Ei pahaa sanottavaa, tylsyyskin kun on minun oma ongelmani ei hänen :D