Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sanoo nähdään, vaikka ei tarkoita sitä?

Vierailija
21.06.2011 |

Tämä iänikuinen ongelma, kerrompa tarinan. Netistä bongasin erään oikein ihanan miehen, tavattiin huoltiksella, treffien loputtua sanoi pidetään yhteyttä. Ei pitänyt se olin minä joka laitoin viestejä, sen verran olen miehistä oppinut että he ovat sen verran kummallisia jos viestissä ei ole selkeää kysymystä kysymysmerkillä siihen ei tarvitse vastata... Eli niihin tekstareihin joihin en selkeää kysymystä laittanut en saanut vastausta, yhteydenpito jatkoi ja se olin aina minä, joka tekstasi, sitten testasin tuleeko sieltäpäin viestiä ei tullut. Lopulta kysyin sähköpostilla ihan suoraan että olen hämmentynyt miksi sanoit nähdään kun kuitenkin se on yksipuolisesti minä joka viestittelee, no kun en ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut, olet ihan mukava... eli olisko hän pitänyt mua " varalla " jollen olisi kysynyt suoraan, olisiko ollut parempi jos en olisi suoraan kysynyt jos hän olisikin pikkuhiljaa rakastunut minuun. Miten voi ensin olla sitä mieltä että haluaa nähdä ja sitten päivän päästä sitä mieltä että ei haluakaan nähdä, kyllä mä ainakin heti tiedän mitä haluan eikä se mielipide yhtäkkiä muutu päivässä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös erehtynyt pommittelemaan tekstareilla ja sitten mies kyllä vastaa niihin ja vihjailee ja flirttaileekin mutta todellisuudessa ei enään seurustelumielessä kiinnosta vaan enempi panoystävänä. Miehet on kyllä kiroja tossa ja varsinkin sellaiset sosiaaliset ja ok tyypit on niitä joilla on varalla montakin naista ja niistä valkkaillaan. Näin se menee. Paras pelata itsekin samaa peliä tai olla yksin! Eikä nämä sosiaalisesti "älykkäät" miehet ole niitä helpoimpia kohteita saada itselleen vaan täytyy olla jo tosiaan tuuriakin mukana.

Niin, miehet pelaa tätä peliä, jos pystyy. Naiset voisi aina, jos vain haluaisi. Jatkossa, ap, toimi samoin- useampi kala verkkoon, ja valitse niistä se paras.

Vierailija
22/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä vihailuja nuorempana kuten miehet kuvittelevat. Kaiken pitää olla selkeää, ehkä perusteltua.

25/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samasta syystä kuin miksi nainenkin sanoo, että nähdään vaikkei ole aikeissakaan tavata saati soittaa enää miehelle. Kun evvk!

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

26/26 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa tytöt tosiaan muistaa se, että ne miehet, keistä te tykkäätte, todennäköisesti muutkin likat tykkää, eli tämmösillä miehillä on vähän varaa valita. Älkää ihmetelkö jos puhelin ei soi. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän