Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi on kertonut syyksi pettämiselle?

Vierailija
21.06.2011 |

Mikä on ajanut pettämään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vie ja mies vikisee, ei sille mitään voi

Vierailija
2/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. haluaa ihailua, on itsekäs, tekee niin koska pystyy? Kyseessä on minän pönkitys, ei niinkään seksi? Seksi on vain seuraus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämiseksi mies tulkitsi sen, että kun sain ensimmäisen vakituisen työpaikkani toiselta paikkakunnalta, otin sen vastaan ja perustin toisen kodin sinne. Vietin kaiken vapaa-aikani edelleen yhteisessä kodissa. Mies ei kestänyt tilannetta.

Vierailija
4/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kolme alle kouluikäistä lasta, mulla alkoi työt pitkän perhevapaan jälkeen ja mun äiti kuoli. Hän tarvitsee seksiä ja kun vaimoa ei kiinnosta, sitä saa sitten hakea muualta. Hassua siinä vaan oli että noihin samoihin aikoihin meillä alkoi taas olla seksiä ihan normaalisti, pitkän hiljaisuuden jälkeen.

Miehen paras kaveri sen sanoi musta parhaiten: "joskus on vaan syytä kasvaa aikuiseksi, aina ei saa just sitä mitä haluaa juuri sillä hetkellä kun haluaa".

Vierailija
5/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutakseen mitä tapahtui ennen kuin se oli jo tapahtunut. Toisella kertaa halusi kokeilla jotain uutta. Yhtä kertaa ei koskaan tunnustanut, mutta tiedän että silloinkin petti.

Vierailija
6/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voinut enää vastustaa ajauduttuaan tälle saitille http://bit.ly/uskottomuus

Vierailija
7/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös "onnellisempi" uuden naisen kanssa, joka "täytti suuren, tyhjän aukon" hänen elämässään.

Sanomattakin on selvää, että minä olin ollut se suuri rakkaus jne aikaisemmin. Mies teki tämän silloisen uuden naisen kanssa pari lasta ja vaihtoi taas.

Luojan kiitos meillä ei ollut lapsia (vaikka mies kovasti painosti). Olen onnellinen nykyisessä liitossani. Pettäjämiehen elämästä en ole perillä.

Vierailija
8/12 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, voiko pettämisestä "parantua", jos on tahtoa? Siis pettäjällä?

Ap

Vierailija
9/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde korjaantuu, ja tässä tapauksessa varmaankin etenkin seksielämä.

Vierailija
10/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vähän sitä mieltä, että pettäminen on aina harkittua, eikä se käy mitenkään vahingossa. En kuitenkaan usko siihen sanontaan "kerran pettäjä aina pettäjä". Jos ei halua pettää ei petä. Jos haluaa niin pettää. Simppeliä se on eikä mitkään selitykset siihen auta.

Vierailija
11/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa... siinähän sitä syytä..

Vierailija
12/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän pettää. Aloitti kun oli ollut naimisissa puoli vuotta. Välillä oli ilman avioliiton ulkopuolista suhdetta pidempäänkin, välillä oli toinen nainen vuoden ja samalla petti sitäkin kolmannen kanssa. 10 vuoden avioliiton aikana on ollut ainakin 5 suhdetta joista tiedän, plus kaksi yhdenillan juttua.

Meillä on ollut nyt suhde puolisentoista vuotta. Minä en siis ole naimisissa tän miehen kanssa. Me viihdytään yhdessä erittäin hyvin. Vaimo antaa miehen mennä, kunhan mies ei tee toista naista raskaaksi. Paitsi että sitä me yritetään nyt. Ja mies ei eroa tietenkään koskaan, koska noin ymmärtäväisiä vaimoja on harvassa.

Tämä on kaikki totta, mutta mikään tästä ja kukaan mainittu henkilö itseni lisäksi ei ole suomalainen tai Suomessa.