Neuvoja bikinirajan siisteyteen...
Oikeesti, auttakaa!
Mulla on voimakas karvankasvu joka puolella,tummahiuksinen olen. Kulmat ja viikset saa siistiä melkein joka päivä.
Kainalot ja sääret suht ok, mutta tuo intiimialue...
Tummaa karvaa kasvaa kohti napaa ja karvoitus leviää aavistuksen reisien puolelle. Karvojen ajelusta jää rumat punaiset pisteet. Ja takaisin kasvu on tuskaa, kutittaa..
Olen juuri hoikistunut, mutta mene tässä uusissa biksuissa rannalle. Ja uimahalli on ihan painajainen... Siellä kun pitää esitellä koko komeus. Olisko av-kielellä majava tällainen? Varmaankin.
Kosmetologit ja muutkin asiaan vihkiytyneet. Pelastakaa vieraiden verkkokalvot tuholta ja tuskin oma mies todella laittaisi vastaan pienelle sievälle karvakolmiolle ;)
Kommentit (15)
voisi kuvitella että tuntuu enemmän herkältä alueelta. Mutta mitäpä sitä ei tekisi...
Sugaring toimii kivasti. Ei ainakaan minulla ota edes kovin kipeää tuo.
jos olet tottunu epilaattoriin niin varmaan kestät!Toiset vannoo sokerointiin,jos löydät hyvän sokeroijan,tulos on vielä parempi kuin vahalla(ja sokeri lähtee suihkussa pois)
t.kosmetologi
Epilaattorilla ajelen säärten lisäksi myös hapyalueen yläosan kaikki karvat. Sattuu muuten vähemmän kun sääriin vertaa.
Veetillä ihan kaikki pois ja käsittely kerran viikossa riittää. Veetin jälkivoide rauhoittaa alueen. Bephanten voiteella suojaan häpyhuulet ja klitoriksen ja sitten voiteen voi levittää koko alueelle. Kuorinta kinnasta käytän myös viikottain.
mutta leviää myöskin tuonne reisille, ehkä siksi kun ne on niin pulleat. Eilen masokistisesti nypin ne pinseteillä.
tosi vahva karvan kasvu. Kerran viikkoon ajelen höylällä kainalot, sinne ei juurikaan tuu punaisii näppylöitä. Myös sääret ajelen höylällä parin viikon välein, silloin kun on esim uimaan meno, niissä yllättävän vaalea karvoitus.
Mutta auta armias tuon bikini alueen... Jos höylällä sen vedän niin tulee ihan kamalat punaiset pisteet ja ne on ja pysyy aina seuraavaan ajeluun asti-> ja taas sama uudestaa. Nyt otin käyttöön kaaapin perältä vähälle käytölle jääneen Veetin ihokarvapoistovoiteen. Saan pitää kymmenenkin minuuttia (vaikka ohjeessa lukee max6)niin ei lähde täysin karvat pois, jää sellainen sänki. Mutta sen siedän koska ei sentäänsä tuu niitä näppyjä. Ja toi sänkikin on tosi pehmeä. Mutta on jokin kptikäyööinen sokerointi /vahaus ollut mielessä että miten toimis...
Mulla on hyvin herkkä iho ja armottomat paksut tummat karvat. Epilaattori bikinialueella ei tule kuuloonkaan.
Sääriä olen epiloinut vuosikaudet, silti ne on epiloinnin jälkeen kuin kynitty pakastekana.
Kertokaa millä saan bikinirajat kuosiin lopullisesti.
Mistään hormonaalisesta karvankasvusta ei ole kyse, nämä asiat on tutkittu.
Se vaaleanpunainen tuubi.
Levitä aine, odota muutama minuutti, huuhtele pois. Siistiä tulee kivuttomasti.
Ei jää näppyjä eikä punoituksia.
Toimii jopa minun majavaani ;-)
t: Beaver
Mulla on hyvin herkkä iho ja armottomat paksut tummat karvat. Epilaattori bikinialueella ei tule kuuloonkaan. Sääriä olen epiloinut vuosikaudet, silti ne on epiloinnin jälkeen kuin kynitty pakastekana. Kertokaa millä saan bikinirajat kuosiin lopullisesti. Mistään hormonaalisesta karvankasvusta ei ole kyse, nämä asiat on tutkittu.
Kävin 4 kertaa laseroitavana ja nyt näyttäis karvankasvu loppuneen. Kainalot ja alapää kokonaan käsitelty
Kävin 4 kertaa laseroitavana ja nyt näyttäis karvankasvu loppuneen. Kainalot ja alapää kokonaan käsitelty
Mutta samanlaiset operaatiot kävin reilu vuosi sitten citykylpylän kosmetologilla. Maksoi n. 300/kerta. Pientä kasvustoa vielä harvakseeltaan tulee, jotenka kai yks kerta vielä pitäis käydä. Tosin ei nyt raskausaikana.
luuri käteen heti,ehdit vielä ennen lomia =)
t.kosmetologi