Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd-poikani on isällään. Uusi vaimo valittaa fb:ssä, kuinka kamalaa

Vierailija
20.06.2011 |

mölinää lapset pitää, ei jaksa, ja tahtoo kauas. Miten suhtautua?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on lastenkin tervettä kuunnella, kun aikuinen marisee. Jutelkaa exänne kanssa asiasta.

Vierailija
2/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kun lapseni on siellä, päivitykset on jotain tyyliin:

- ei kestä enää!!!

- vituttaa!!!

- Riittäis jo!!!

- AHRG!!!!

Tekisi mieli kirjoittaa että haen mielelläni lapseni takaisin, mutta tiedän ettei lapsen isä halua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB kavereita.

Lapsi on isillä ja lapsen äiti vakoilee facebookin kautta.=D

Vierailija
4/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on lastenkin tervettä kuunnella, kun aikuinen marisee. Jutelkaa exänne kanssa asiasta.

Onko se adhd lapsikin facebookissa äidin ja isin nyxän kaverina.?

Vierailija
5/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB kavereita. Lapsi on isillä ja lapsen äiti vakoilee facebookin kautta.=D

Ei meillä ole mitään syytä olla olematta kamuja fb:ssä, emme oli riidoissa koskaan olleet ja olemme käytännön pakosta tekemisissä.

Vierailija
7/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikka omista lapsistaan sanoa, että kamalaa mölinää ne pitää. Tai ainakin meidän muksut usein pitää..

Vierailija
8/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:n miehen lapsesta, niin olisin varmasti exä itsekin. On meitä uusperheitä onneksi monenlaisia.

Vierailija
9/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marisee VAIN siellä netissä ja sitten lasten kanssa on itse aurinko ja oikea ihannevanhempi!!??? YEAH RIGHT :D!!!!????

Vierailija
10/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi laittaa hänelle postia asiasta? Tai kommentoida jotenkin FB:ssä niin että hän itsekin huomaa että tällainen on ylilyöntiä?

Poikasi muuten on poikasi eikä ADHD-poikasi. Ehkä oireet ovat osin eron syytä, osin uuden äitipuolen tuomaa epävarmuutta?

Vierailija
11/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi laittaa hänelle postia asiasta? Tai kommentoida jotenkin FB:ssä niin että hän itsekin huomaa että tällainen on ylilyöntiä? Poikasi muuten on poikasi eikä ADHD-poikasi. Ehkä oireet ovat osin eron syytä, osin uuden äitipuolen tuomaa epävarmuutta?

Otsikkoon kirjoitin tuon adhd:n jotta ymmärtäisitte mistä on kyse. Ei ole mikään kuriton riiviö, mutta normilasta haastavampi. Ymmärrän siis äitipuolta, mutta tuntuu kurjalta, kun minä ja isä haluamme pojan molemmat luoksemme. Äitipuoli näköjään ei.. :(

En ole kommentoinut, päivitykset tuskin olivat minua varten. Onhan hänellä oikeus kirota, mutta silti...

ap

Vierailija
12/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä epäselvään tyylin kuin hänkin että "mitäs siellä sitten" tai jotain. Jos vaimo ei vaan jaksa keittää iltakaakaota tai jotain.. ja jos sillä on yhtään älyä päässä ymmärtää pitää mölyt mahassaan. adhd ei valitettavasti aina voi itselleen mitään, mutta tukemalla voi oppia, ja tukea tarvitsee paljon.

Vierailija
13/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni kyseessä, hänestähän ei äitipuoli kirjoita yhtään mitään, ainakaan ikävää, netissä! Ihmisillä ei ole järjen hiventä päässään kun ylipäätään jakavat kaiken tiedon lapsistaan fb:ssä. Varmaan lapset olisivat onnessaan, kun saisivat tietää vuosikymmenien kuluttua mitä kaikkea heistä on julkaistu internetissä.

Mä en voi sietää fb:tä aina välillä tuosta syystä. Viattomista osapuolista julkaistaan juttua ilman kysymyksiä siitä, sopiiko se heille. Ymmärrän, että adhd voi rasittaa äitipuolta, mutta joillekin pitäisi oikeasti takoa järkeä päähän siitä mitä voi kirjoittaa ja mitä ei.

Vierailija
14/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkö hän tuollaista puhetta omista lapsistaan?

Vierailija
15/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsivistynyt ja kouluttamaton?

Vierailija
16/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tourette-lapsi, ja jos meillä olisi sama tilanne lapsen isän kanssa (olemme kyllä eronneet, mutta eksällä ei ole uutta puolisoa), niin varmasti hermostuisin tuollaisista kommenteista. Tai jos minun mies huutelisi fb:ssa, kuinka hänellä menee hermot minun lapsen kanssa, niin minä kyllä lemppaisin ukon samantien. Jos mies tahtoo olla minun kanssa, niin samaan pakettiin kuuluu myös sairas lapsi. ja jos minun lastani mollataan julkisesti, niin aivan varmasti hermostuisin.

Kannattaisi AP varmaan ainakin jutella eksäsi kanssa, ja pyytää tätä puhumaan vaimonsa kanssa asiasta. Ei tollainen käytös oile hyväksyttävää. Kyse on lapsesta, joka ei aina pysty hillitsemään omaa käytöstä.

Vierailija
17/33 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiset koulukaverit voivat nähdä kirjoitukset, lopputuloksena voi pahimmassa tapauksessa olla kiusaamista. Mistä sen tietää, vaikka vaikuttaisi työnhakuun tulevaisuudessa, jos kaikenmaailman diagnooseja heitellään huolettomasti lapsesta esim. fb, josta kirjoituksia ei koskaan eikä milloinkaan saa pois.

Sanohan sille exän vaimollekin, että vähän rajoittaa sitä kirjoitteluaan lapsen edun nimissä.

Vierailija
18/33 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB kavereita.

Lapsi on isillä ja lapsen äiti vakoilee facebookin kautta.=D

olivat exän tai nyxän ja viettävät perheen kanssa aikaa eivätkä tee jonnenjoutavia päivityksiä.

Vierailija
19/33 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kylla miehelle viestia etta sinusta on asiatonta naisen kommenoida teidan lapsestanne noin. Niinku joku mainitsikin etta lapsen koulukaverit voi nahda kyseiset kommentit.

Vierailija
20/33 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kylla miehelle viestia etta sinusta on asiatonta naisen kommenoida teidan lapsestanne noin. Niinku joku mainitsikin etta lapsen koulukaverit voi nahda kyseiset kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi