Unelmajoululahja alle kolmekymppiselle äidille?
Haluaisin kerrankin onnistua joululahjan hankinnassa vaimolleni ja kaipaisin ideoita mitä 28-vee kahden pienen lapsen äiti voisi haluta lahjaksi?
Kommentit (8)
mutta sitähän nyt ei edes mies pysty lapsiperheessä koskaan järjestämään.
Naiset arvostaa asiaan paneutumista...että mies ihan itse tekee hänelle omin käsin jotain...iiiks. Sydäntarran liimaa poksautat johonkin nurkkaan ja kiillettä kaveriksi :) Hyvä tulee!
Rahaa ostaa vaatteita ja kielto käyttää se raha lapsiin.
ja ottaisin mieluusti vastaan jotain josta kumppani tietää minun pitävän (suosikkiartistin albumi/suosikkikirjalijan kirja) tai lahjakortti jonnekin hemmotteluun (kosmetologille/kampaajalle/tatuointiliikkeeseen/matkalle). Itse en niistä perusta, mutta monet naiset hullaantuisivat myös koruista/kalliista hajuvedestä.
ois ihana jos mies sais järkättyy vauvalle hoitopaikan ja mentäs kahestaa jouluglögeille tai kaljoille, rock-konserttiin...no jouluaattona on kiva saada jotain konkreettista,kun vaa lupaus et kuukauden pääst mennään...korut ja vaatteet.valitse semmonen mikä susta on nätti.kyllä se vaimoakin miellyttää kun tietää olevan sun mielestä kaunis sen päällä
Taidanpa ruveta järjestelemään joulunjälkeistä ostos/huviretkeä vaateostosten, hemmotteluhoidon ja lapsivapaan päivän merkeissä...