Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmajoululahja alle kolmekymppiselle äidille?

31.10.2005 |

Haluaisin kerrankin onnistua joululahjan hankinnassa vaimolleni ja kaipaisin ideoita mitä 28-vee kahden pienen lapsen äiti voisi haluta lahjaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa ruveta järjestelemään joulunjälkeistä ostos/huviretkeä vaateostosten, hemmotteluhoidon ja lapsivapaan päivän merkeissä...

Vierailija
2/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitähän nyt ei edes mies pysty lapsiperheessä koskaan järjestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappijuttu sanoisin.

Vierailija
4/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvostaa asiaan paneutumista...että mies ihan itse tekee hänelle omin käsin jotain...iiiks. Sydäntarran liimaa poksautat johonkin nurkkaan ja kiillettä kaveriksi :) Hyvä tulee!

Vierailija
5/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ostaa vaatteita ja kielto käyttää se raha lapsiin.

Vierailija
6/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaisin mieluusti vastaan jotain josta kumppani tietää minun pitävän (suosikkiartistin albumi/suosikkikirjalijan kirja) tai lahjakortti jonnekin hemmotteluun (kosmetologille/kampaajalle/tatuointiliikkeeseen/matkalle). Itse en niistä perusta, mutta monet naiset hullaantuisivat myös koruista/kalliista hajuvedestä.

Vierailija
7/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ihana jos mies sais järkättyy vauvalle hoitopaikan ja mentäs kahestaa jouluglögeille tai kaljoille, rock-konserttiin...no jouluaattona on kiva saada jotain konkreettista,kun vaa lupaus et kuukauden pääst mennään...korut ja vaatteet.valitse semmonen mikä susta on nätti.kyllä se vaimoakin miellyttää kun tietää olevan sun mielestä kaunis sen päällä

Vierailija
8/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty-Woman -tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän