Sokrun laihdutusvk 9
97,9 -> 89,9 kg
yhteensä 8 kg pudotus
8 viikkoa, 8 kiloa. HYI! Ihan epäonnistunut olo. Huomenna alkaa tapahtua! Jään yksin kotiin ja olen sunnuntaihin asti pusseilla. Viime yön valvoin taas ja nyt on tosi oksettavan krapulainen olo, en mitenkään pystynyt aloittamaan tänään kun kroppa huutaa sokeria ja suolaa. Menen kohta saunaan ja sitten nukkumaan sikeästi 10 h!
Mutta. Jotain on tapahtunut kuitenkin. Olen siirtynyt 48 työpuserosta 46:een! Pikkusen se kiristää rinnoista, mutta ei muualta. 48 taas tuntuu lepattavalta teltalta!
Huomiseen!
Kommentit (5)
97,9 -> 87,9 kg
YHTEENSÄ 10 KG PUDOTUS!!!
Näin se vaaka sitten palkitsi mun muutaman päivän tiukan pusseilun! Juhannuksen kunniaksi tasan kymppi pois! Vähänkö olen iloinen!! Hitsi,kun toi työ häiritsee vapaa-aikaa, en ole ehtinyt tulla kirjoittelemaan mutta nyt olen taas vauhdissa mukana ja tuntuu upealta!
Ja arvatkaas mitä? Mä jaksan juosta 1 KILOMETRIN, tosin kolmessa osassa, välillä kävellen, mutta juoksua tulee silti yhteensä kilsa. Ihan mieletöntä! Olen ihan hurmiossa siellä lenkillä, en ole koskaan jaksanut juosta noin paljon yhtä kyytiä. Mulla on sellainen vakkarilenkki, jonka vedän, ja sit kun pääsen sen kävelemättä, niin se on n. 1,5 km ja pystyn helposti lisäämään siihen matkaa.
Jos mä olen tähän pystynyt, niin tähän pystyy kuka tahansa muukin.
Joten Leidi, kiitti tsempeistä, nyt on taas voittajafiilis! Eilen hain taas viikon pussit ja ens viikolla vielä kahden vk. Tää on niin mahtavaa, etten ole edes miettinyt lopettamista. Kyllä kovasti kiehtoo se 85 kg ja sitten tietty jo se 80 kg..... Ja niinkuin sanoit Leidi, mihinkään ei ole kiire, välillä tää on tuskaa ja hidasta, mutta pikkuhiljaa, tulosta sit kuitenkin tulee.
Hyvää juhannusta, kaikki kanssalaihduttajat! Muistakaa, ettei haittaa, jos tänään ja jouluna syö, kunhan ne muut 52 viikkoa vuodesta elää ihmisiksi.
T: Sokru
Sä teit sen, sä teit sen!!!! Onnea ihan hurjasti!!
Pidä nyt kiinni tuosta fiiliksestä!
Voi että mä oon onnellinen sun puolesta! Hyvä meidän Sokerinen!!
Just näin sen piti mennäkin, onnea sokerinen!
ihanaiset kannustajanaiseni! Aloitan uuden viikon...
Voi että mä en oo kertakaikkiaan ehtinyt koneelle vähään aikaan...mutta heti, kun ennätin, niin piti tulla sun kuulumisia kattomaan!
Ja nyt kuule mimmi heität romukoppaan noi epäonnistumisen ajatukset!! Ja heti!! Kahdeksan kiloa kahdeksassa viikossa on ylpeilyn aihe, ettäs tiiät!
Pidä mielessä naisen elimistön ah, niin ihanat hormonaaliset heilahtelut, nesteen kertymiset, sun muut jutut. Ja kato, paidan kokonumero on jo tullut alaspäin -tulosta siis näkyy!
Nyt vaan täyttä höyryä eteenpäin (kuinka kauan vielä pusseilla?)... Sulla on kuitenkin loppuelämä aikaa! Ole lempeä itsellesi...sä oot kuitenkin aikamoinen sissi ja rautanainen! Sulla on hyvä syy taputtaa itseäs olkapäälle...
Tsempit, kamu!