Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummi kirjoittaa AINA 6-vuotiaan nimen väärin. :(

Vierailija
20.06.2011 |

Ollaan oikaistu asia monta kertaa, mutta ei mene perille. B muuttuu aina kummin tekstissä P:ksi, tyyliin Elisabet -> Elisapet. Miten ihmeessä saadaan kummi tajuamaan asia??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaa se :)

Vierailija
2/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoe samalla että "BEEEEE".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää b-kirjainta, kirjoittavat esim. puffetti, olisiko joku murre tai alue jossa tuo on yleistä.

Vierailija
4/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä asia on saatava oikaistua hinnalla millä hyvänsä. ;)

3

Vierailija
5/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muista lapsen syntymäpäivää..

Vierailija
6/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli aluksi vaikea oppia nuorimman lapsen synttäripäivää, muistin kyllä suunnilleen mutta haitarilla +/- 2pv... Nykyään silti muistan. Mutta haloo, miten VOI olla niin vaikeaa muistaa nimen oikeinkirjoitus!!!

Vierailija
7/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastoa Nico-Betteri niin kai se nyt on.

Vierailija
8/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ylimääräisen kirjaimen aina nimen loppuun... Muutaman kerran olen asiasta maininnut.. Mutta aina ne postikortit yms. tulee väärin kirjoitetulla nimellä..

Vierailija
9/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suomalainen nimi, johon ihan oikeasti kuuluu B. Vastaava tilanne olis jos kirjoittais Matildan "Matilta".

AP

Vierailija
10/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nimessä on enmmän vikaa kuin kummissa...?

Vierailija
11/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinet sanoa ilman mitään loukkaantunutta äänensävyä: Hei huomasin että kirjoitit Elisapet. Meidän tytön nimi kirjoitetaan B:llä.

Jos tämän asiallisen informaation jälkeen vielä kirjoittaa P.llä niin sitten anna olla.

Vierailija
12/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko nyt kyse näistä, jotka pappi kirjasi ruotsiksi mutta, jotka oikeasti oli suomalaisia tavisnimia tyyliin William ->Viljami, Ville

Ida->Iita

Vierailija
13/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Pirgitta!

Vanha suomalainen nimi, johon ihan oikeasti kuuluu B. Vastaava tilanne olis jos kirjoittais Matildan "Matilta". AP

Vierailija
14/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli aluksi vaikea oppia nuorimman lapsen synttäripäivää, muistin kyllä suunnilleen mutta haitarilla +/- 2pv... Nykyään silti muistan. Mutta haloo, miten VOI olla niin vaikeaa muistaa nimen oikeinkirjoitus!!!

kun ei ole moneen vuoteen muistanut laisinkaan synttäreitä.edes kortilla.

Vierailija
15/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tarkoitat ettei muista just ajallaan sitä synttäriä. Mut muistaako muuten? Meidän yhdellä lapsella on kummit, jotka ei muista synttäreillä ja joulunakin vain kortilla, mutta kun nähdään, niin sitten huomioivat lasta erityisesti, ottavat myös yökylään ja antavat aikaa. Eihän kummin pitäisi ollakaan mikään lahja-automaatti. Toki synttärit olis kiva edes sillä kortilla muistaa... Mutta muistatteko te kummin synttäreitä?? Vastavuoroisuutta kummisuhteeseenkin!

Vierailija
16/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tarkoitat ettei muista just ajallaan sitä synttäriä. Mut muistaako muuten? Meidän yhdellä lapsella on kummit, jotka ei muista synttäreillä ja joulunakin vain kortilla, mutta kun nähdään, niin sitten huomioivat lasta erityisesti, ottavat myös yökylään ja antavat aikaa. Eihän kummin pitäisi ollakaan mikään lahja-automaatti. Toki synttärit olis kiva edes sillä kortilla muistaa... Mutta muistatteko te kummin synttäreitä?? Vastavuoroisuutta kummisuhteeseenkin!

oon yrittänyt pitää kummiin yhteyttä,mutta on vissiin niin kiireinen ettei kerkeä vastailla puhelimeen.tekstiviestiä joskus tulee. en mä tästä nyt katkera ole,joskus vaan harmittaa,kun oltiin aikanaa hyviä ystäviä ja nykyää kuulee hänestä niin harvoin.

Vierailija
17/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ylimääräisen kirjaimen aina nimen loppuun... Muutaman kerran olen asiasta maininnut.. Mutta aina ne postikortit yms. tulee väärin kirjoitetulla nimellä..

Vierailija
18/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suomalainen nimi, johon ihan oikeasti kuuluu B. Vastaava tilanne olis jos kirjoittais Matildan "Matilta".

AP

No, mikä se on?

Vierailija
19/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menis kyllä Niko-Betteri. :)

Mulla on ainakin paha tapa sanoa paria muksua tuttavapiirissä juuriki tollee maalaisesti vääntäen väärin, yksi on Janika (oikein c.llä) ja toinen on mulle Aleksi eikä Alex. Jos joku tälläsestä repii paitaansa niin antaa mennä vaan, rakkaalla lapsella on monta nimeä, varmaan tarttis laittaa kortteihin joku entistä väännetympi nimi niin ehkä äidit ymmärtäisivät?

Vierailija
20/20 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janika (oikein c.llä)

Janisa? Vai miten erotat sen puheessa Janikasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme