Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimivatko kuivashampoot?

Vierailija
20.06.2011 |

Käytättekö koskaan esim. matkoilla kuivashampoita? Toimivatko, onko haittaa? Mikä merkki paras?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tummille hiuksille oma kuivashampoo. Ainakin Biozellin :)

Vierailija
2/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä matkoilla, kun ei pääse suihkuun. Ei se varsinaisesti puhdista, mutta ei ainakaan hiukset haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän satunnaisesti, mutta lähinnä vain antamaan tuuheuden tuntua ja sellaista mattaista rakennetta tukkaan. Kyllähän se lievään rasvaisuuteen auttaa ihan hyvin. Klippoteketin kuivashampoon olen todennut parhaimmaksi, koska siinä ei ole niin voimakas tuoksu (kokeillut olen myös Biozellia ja Garnieria).

Tuo Garnierin kuivashampoo oli tuoksultaan aivan kaamea! Todella voimakas ja jotenkin miehekäs. Sitä käyttäessä tulin huonovointiseksi, joten jäi ihan pariin käyttökertaan.

Mielummin kuitenkin pesen hiukset laimennetulla shampooliuoksella joka päivä, kuin käyttäisin kuivashampoota viemään rasvaisuuden tunnetta pois, koska en usko että se päänahkassa pitemmän aikaa muhiva kuivashampoo kemikaaleineen tekee hyvää terveydelle.

Vierailija
4/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:50"]

Käytän välillä matkoilla, kun ei pääse suihkuun. Ei se varsinaisesti puhdista, mutta ei ainakaan hiukset haise.

Miksi matkoilla ei pääse suihkuun? Kait hotelleissa suihkut on, vaikka olisikin jossain ei niin "sivistyneessä maassa". Ja joku reppureissari ei varmasti kanna mitään ylimääräisä pulloa mukanaan, etenkään alumiinista.

Vierailija
5/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:03"]

Miksi matkoilla ei pääse suihkuun? Kait hotelleissa suihkut on, vaikka olisikin jossain ei niin "sivistyneessä maassa". Ja joku reppureissari ei varmasti kanna mitään ylimääräisä pulloa mukanaan, etenkään alumiinista.

[/quote]

15, herää pahvi. Kaikki eivät majoitu aina hotelleissa....

Vierailija
6/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Road tripin ja telttamajoituksen pelastus. Kotona käytän antamaan tuuheutta. Eniten käytän herbinan kuivashampoota, minulle markettituotteista paras.

Hyvistä tummille hiuksille suunnitelluista olisi kiva saada vinkkiä.

Vierailija
7/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Itse ainakin olemme useastikin majoittuneet matkailuautolla paikkaan, jossa ei pääse pesulle. Ja auton suihkua ei viitsi käyttää (kosteusongelmat ja veden riittävyys). Emme läheskään aina käytä leirintäalueita.

Vierailija
8/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, ei tarvitse edes olla kallista kuivashampoota, itse vaaleana tarvitsen joskus hiusten etuosaan..ja siihen käytän ihan tavallista vehnäjauhoa, hyvin on onnistunut kun tupsuttaa ylimääräisen pois.

Vierailija
9/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klippoteket on parasta. Olen vaikka mitä merkkejä kokeillut ja mikään ei sitä päihitä. Myös hiuslakka mulla on samaa sarjaa.

Vierailija
10/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskiruskeat hiukset ja käytän Batisten original kuivashampoota. Biozeliä olen kanssa käyttänyt, mutta haju oli aika voimakas. Batistella on useita erihajuisia, mutta tuon originalin pitäisi olla vähiten tuoksuton, mutta mielestäni ehkä liian tuoksuisa kuitenkin.

Mulla on otsahiukset ja nyt talvella ne ovat alkaneet rasvoittumaan vaikka joka toinen päivä pesenkin. Laitan sitten kuivashampoota etuhiuksiin ja toimii kivasti :)

Vierailija
11/22 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni vuoksi pesen hiukseni päivittäin, mutta käytän kuivashampoota päivittäin tyveen, tuomaan tuuheutta ohueen hiuspehkooni. SunSilk on osoittautunut minulle parhaimmaksi ja maksaa 3€ puteli.

Vierailija
12/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaisena kuitenkin vähän epäilyttää, jääkö valkoinen tai harmaa jälki? En ole siis vielä uskaltanut kokeilla.

Vierailija
13/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt joskus esim. etuhiuksiin, jotka rasvoittuvat muita hiuksia nopeammin. Kyllä sen avulla voi töihin lähteä, mutta - kuten sanottu - ei vastaa shampoopesua.

Vierailija
14/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pese hiuksianne säännöllisesti vai miten ne yhtäkkiä ovat niin likaiset ettei ehdi pestä?

Eikö niitä voi pestä vaikka joka päivä jos kovin rasvoittuvat? Kai te suihkussa päivittäin käytte, siinähän ne pesee samalla.

Vierailija
15/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Citymarketista ostettu kuivashampoo, jota olen käyttänyt. Merkkiä en tietenkään muista (oisko joku Biozell), mutta se on sellasta suihkutettavaa joka sitten harjataan pois. Tuoksu on aika voimakas ja ehkä parilla ekalla kerralla pisti vähän kutittamaan päänahkaa.

Mutta muuten ihan käyttökelpoinen tuote jos täytyy esim. lähteä kauppaan ja edellisenä iltana on hiustenpesu jäänyt välistä.

Vierailija
16/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pese hiuksianne säännöllisesti vai miten ne yhtäkkiä ovat niin likaiset ettei ehdi pestä?

Eikö niitä voi pestä vaikka joka päivä jos kovin rasvoittuvat? Kai te suihkussa päivittäin käytte, siinähän ne pesee samalla.

En halua käyttää esim. hiustenkuivaajaa ollenkaan vaikkei tuokaan syy nyt tähän käy, koska kestää se kuivuminen sähkölaitteillakin.

Vierailija
17/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesenkin hiukseni yleensä päivittäin, vaikka eipä sekään taida tehdä hiuksille pidemmän päälle hyvää. Joskus kun muu osa hiuksista tuntuu aivan puhtaalta, jätän hiukset pesemättä ja suihkautan kuivashampoota etuosaan. Ja joo, suihkussa käyn päivittäin. 3

Vierailija
18/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään nykyään paljon kampausten pohjana. Tekee liukkaista hiuksista tukevammat ja helpommin käsiteltävät.

Vierailija
19/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hiusten kuohkeuttamiseen, tupeeraamiseen ja juurikohotukseen. Auttaa lässähtäneeseen tukkaan, mutta ei enää rasvaiseen, siihen auttaa vaih pesu.

Vierailija
20/22 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista merkkiä. Jouduin makaamaan paikoillani sairaalassa kaksi viikko ja hiukset oli jo mennessä pesun tarpeessa, en ollut ehtinyt suihkuun kun tuli äkkilähtö. Onneksi mieheni sisko oli käynyt ostamassa minulle kuivashampoota ja oli ihanaa kun sai ns. pestyä ja ainakin raikkaamman tuoksun hiuksiinsa. Tuntuivat kutakuinkin siltä, kuin olisi oikeasti pesty. En kuitenkaan niin siihen tuotteeseen innostunut, että olisin loppua kotiin vienyt, vaan jätin sinne osastolle, jotta joku muukin vastaavassa tilanteessa ollut sai hiuksensa pestyä.