Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä vitutaa.

Vierailija
20.06.2011 |

Avaudun nyt tänne, koska muuten kuristan tuon helvetin kesätyöläisen.

Taustaa vähän, eli meillä on kesätöissä parikymppinen neiti, jonka isä omistaa valtaosan yrityksestä jossa työskentelen. Tietysti tämä neiti on tuupattu tekemään töitä mun kanssa, ja nyt kahden viikon jälkeen olen totaalisen kyllästynyt.

Neiti on ollut 3 kertaa sairaslomalla 2 viikon aikana. Hänen työaikansa alkaa klo 8, mutta tulee miten sattuu, joskus klo 9 joskus vasta puolenpäivän jälkeen. On ollut 4 kesää täällä töissä, mutta vieläkään ei tajua alkeellisimpiakaan juttuja. Ihan ku hullua kuristais kun joutuu joka päivä selittämään samat asiat uudestaan.

Tyttö juoksee kertomaan kaiken isälleen mitä firmassa tapahtuu ja pomoiskä sitten tenttaa muita työntekijöitä että ovatko sanoneet tai tehneet näin ja näin jne jne kun likka on juossut kielimään asioista.

Tässä yksi päivä tämä hemmoteltu pimatsu valitteli että harmi ku ei oo rahaa loppukuuksi kuin pari sataa (taisi olla paripäivää ennen toukokuun loppua). neiti asuu siis vielä kotona.. Mä totesin että opiskeluaikoina pärjäsin parilla sadalla markalla vuokranmaksun jälkeen koko kk. Eikös tyttö itkenyt isälleen ja isä sitten laittoi tytön tilille rahaa...

Ongelma on se että tällä pimulla ei ole minkäänlaista työmoraalia. Tulee ja menee miten tykkää, on kokoajan kipeenä, tosin se liittyy säähän, eli jos on aurinkoista niin sitten on vatsatautia jne. Isänsä on täysin sokea tälle kaikelle. Meillä töissä on kohta kovat ajat edessä kun kesäduunarille olisi käyttöä, mutta ainoa mikä saadaan (kovalla palkalla palkattuna) on pomon hemmoteltu likka, joka ei osaa yhtään mitään. Se on sitten mukavaa korjailla kesäduunarin jälkiä koko syksy.. Vittu, että vituttaa!!!!

Pomolle aivan turha toivoa kunnollista työntekijää ensikesäksi, tottakai ottaa tämän likkansa suojatyöpaikkaan meille. Ja me oikeat työntekijät kärsitään.

On tää hienoa, lomallakin varmaan stressaan mitä se pikkulikka siellä mokailee :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla