Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi herkku parempi tyyliin kerran-pari viikossa?

Vierailija
20.06.2011 |

a) leivonnainen, jossa saattaa olla esim. marjojakin, mutta muuten vehnäjauhoa, sokeria jne. Joskus saattaa olla puhtaasti epäterveellinen, esim. mokkapalat?

b) pussillinen karkkia?

Lapsi (9v.) on ihan hirveästi makean perään, viikkorahat tuhlaa aina karkkiin ja on jatkuvasti mankumassa milloin mitäkin. Itse en enää edes halua ostaa kotiin karkkia, kun tuo syö muutenkin mielestäni liikaa. Toisaalta, mun tekisi mieli kovasti alkaa itse leipomaan, mutta mennäänköhän tässä ihan ojasta allikkoon jos alan vielä jotain pullaa tekemään säännöllisesti, karkit kuitenkin pois. Karkkia en itse enää ostaisi ollenkaan, ja lapsen viikonloppukarkkipussin koko pienenisi reilusti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna sen ostaa etkä osta karkkia.

Voithan sä leipoa joka päivä mut ei sille lapselle tarvitse antaa kuin kerran viikossa.Kyllä ton ikäisen pitää hyväksyä ja ymmärtää et aikuiset päättää.Jos sun tekee pahaa syödä leipomuksia lapsen aikan niin ettei hän saa niin syökää miehen kans illalla kun lapsi on käynyt nukkuun.

Vierailija
2/2 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna sen ostaa etkä osta karkkia.

En voi oikein viikkorahojakaan ottaa pois tai omavaltaisesti päättää mitä niillä saa ostaa kun ne ovat kuitenkin ihan ansaittuja, kotitöistä jne? Silloin tällöin olen siirtänyt viikkorahasumman lapsen tilille joten ei ole sitä päässyt heti tuhlaamaan, mutta enhän tällaistakaan aina voi tehdä. Pelkään vielä sitä että alkaa varastaa sitä karkkia kaupasta jos ei luvan kanssa saa ostaa :( Ei sillä, että tyttö olisi yhtään epärehellisen oloinen, mutta tuossa iässähän aletaan jo kokeilla rajoja, myös näpistelyllä, ihan tavallisissakin perheissä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla