Stadilaiset: minkä kokoisessa asunnossa asut perheesi kanssa?
Vastaa rehellisesti! Harkitsemme oikeasti 64 neliöisen ostamista neljälle ihmiselle, alue olisi niin mieluisa, että sinne haluaisimme, vaikka muualta voisi isommankin saada halvemmalla.
mikä on asuntosi koko ja oletko tyytyväinen?
Kommentit (35)
3h+k, 3 henkeä, toinen lapsi tulossa pian. Varmaan ainakin 5 v. asutaan vielä tässä.
suht hyvin mahdutaan. Tuskin muutetaan koska alueella ei juurikaan ole isompia tarjolla.
Tyytyväisempikin voisin olla, mutta eiköhän tässä kestetä siihen asti, kunnes jompi kumpi valmistuu :) Alue on kuitenkin ihanteellinen.
tähän kyllä mahtuisi hyvin nelihenkinenkin perhe, monissa vastaavissa asunnoissa tässä taloyhtiössä asuu nelihenkinen perhe, joissakin isompikin. Asunnot kyllä ovat oikein tehoneliöitä. Itse kyllä olemme katselleet isompaakin asuntoa tältä samalta alueelta, jolla asumme, mutta en tiedä miten vakasti, tähänkin mahdutaan vallan hyvin vaikka yhdelle lisähuoneellekin hyvin keksisimme käyttöä. Olen kuitenkin itse mieltynyt talon piha-alueeseen ja esimerkiksi tämä on syynä, etten kovin herkästi haluaisi vaihtaa edes taloyhtiötä samalla alueella.
Vielä toistaiseksi menee kun pohja on hyvä. Talo, piha ja alue ihanat.
iso tontti. Muuten tyytyväinen paitsi että koulumatka on vielä aika pitkä.
Ja tykätään. Olen kyllä asunut myös lapsuuteni täällä, joten ei oikeen vertailukohtaa :)
1 aikuinen ja 1 leikki-ikäinen. Molemmilla omat makuuhuoneet, lapsella tietenkin isompi aikuisella pienempi. Tyytyväinen olen. Halusin ostaa asunnon juuri tietyltä alueelta enkä nähnyt järkeävän ottaa liikaa lainaa.
Kolmihenkinen perhe. Toista lasta toivotaan, eikä ole tarkoitus muuttaa mihinkään täältä.