Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yltiöpositiivisissa ihmisissä ärsyttää?

Vierailija
19.06.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen positiivisuus ärsyttää! Se on ihan hyvä että näkee hyviäkin asioita, mutta se jos ei hyväksy muiden tuskaa.. se ärsyttää. Just ne joitten mielestä pitös aina miettiä positiivisesti ja jotka ymmärtäö joka jutun muka negatiivisena vaikkei sitä niin ois meinannu. Ihan perseestä semmonen..

Vierailija
22/26 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen erään henkilön joka oli nuorena ihan mukava.

Muuttui myöhemmin todella paljon.

Kehuu vain itseään, lapsiaan ... loputon litania.

Yltiöpäinen energia, keskustelussa tulee aina ilmi kuinka meidän, meillä.

Itse on turhaa sanoa enää mitään vaikka olisi ruoasta kyse, se on tullut jo selväksi ettei muut kuin me.

Viime puhelussa kysyi mitä kuuluu? Eipä siinä ehtinyt paljon vastata kun alkoi litania veneestä, ulkomaan reissusta, kukkien kasvatuksesta...

Oli pakko vedota kiireeseen, tuntuu että energia häviää.

Haluaa olla positiivinen, se on ok.

Tulee tunne onko tää enää ihan normia. Ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ne tunnista oikein tunteita. Lisäksi mitä positiivista on esim. Ukrainan sodassa? Eli jotenkin sivuttavat tosiasiat. 

Silti musta tuntuu että ne ramppaa terapiassa. Eli se yltiöpositiivisuus on joku kuori. Ainakin yhden tiedän joka on tuollainen mutta myöhemmin tilitti loppuunpalamistaan jne. Olisiko siihenkin pitänyt suhtautua vaan yltiöpositiivisesti.

Ei ole minun pala kakkua sellaiset ihmiset jos nyt ei äärinegatiivisetkaan. Jotakin siltä väliltä.

Vierailija
24/26 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva juttu, jos kuuntelevat muitakin ja tsemppaavat muita eivätkä vain kehuskele itseään. Jos se kohtaaminen jää jutellessa puuttumaan niin se on iso puute. Ovatko vain omassa kuplassaan?

Vierailija
25/26 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju, ja epäkiinnostava.

Vierailija
26/26 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitipositiivisuus on epäempaattista ja tunnekylmää: toinen on menettänyt läheisensä tai sairastunut vakavasti, niin yltiöpositiivisesta se on vain hauskaa.

Tai sitten semmoinen häikäilemätön opportunismi: hyvä kun mummo kuoli, niin minä sain perinnön. Onneksi työkaveri sairastui syöpään, niin minä pääsin parempaan asemaan. Kiva, kun naapureille tuli avioero ja konkurssi, niin minä sain ostettua heidän kotinsa pilkkahinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme