Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkätyyppisiä ihmisiä inhoat?

Vierailija
19.06.2011 |

snobbailijoita, ylimakeita äiteliä äitejä, pikkutarkkoja, nipottajia, käännynnäismuslimeja, myöhästelijöitä, ylisiistejä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat vietävissä, ei ole omia mielipiteitä ja antavat itseään ja läheisiään kohdella miten sattuu.

Vierailija
22/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on aina NNIIIIN samaa mieltä,JOOO,mmmmm.Tollaset ihmiset jotka aina vain mumisee ja myötäilee joka asiassa on niinku kuminauhoja,sinkuu ja vonkuu.Joskus saa ja pitää olla eri mieltä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla puuttuu kyky asettua alaisensa tasolle. Ollaan vaan niin "lukeneita", mutta inhimillinen ymmärrys ja toisen ihmisen inhimillisen kohtaamisen taito puuttuu.

Inhoan myös ihmisiä, joilla kaikki on onnistunut kuin "kultalusikalla" tuoden (esim. saa työpaikan tuttavankauppana, perii asunnot ym). Heillä ei tunnu olevan kykyä ymmärtää sitä, että toiset joutuu tekemään töitä monenkin asian eteen järjettömän paljon, eikä silloinkaan ole mahdollisuutta moneenkaan asiaan...

Vierailija
24/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös ihmisiä, joilla kaikki on onnistunut kuin "kultalusikalla" tuoden (esim. saa työpaikan tuttavankauppana, perii asunnot ym). Heillä ei tunnu olevan kykyä ymmärtää sitä, että toiset joutuu tekemään töitä monenkin asian eteen järjettömän paljon, eikä silloinkaan ole mahdollisuutta moneenkaan asiaan...

Näitä ihmisiä on aika paljonkin, jotka ihan viilipyttynä heittävät, että menisit sinäkin töihin. Sikäli kun minä tiedän, töihin ei ainakaan Suomessa voi noin vain "mennä". Se työpaikka pitää ensin saada. Se juuri ei tunnu mahtuvan kaikkien kaaliin, että me kaikki emme ole yhtä lahjakkaita ja eikä kyse ole aina laiskuudesta, jos on toista vuotta työttömänä. Täällä on ihan oikeasti vaikea saada töitä, vaikka hakisi vähän huonompiakin hommia.

Vierailija
25/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vanhoja ihmisiä

-läskejä ihmisiä

-köyhiä ihmisiä

-tyylitajuttomia ihmisiä

Vierailija
26/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin ylipäätään en halua keskittyä inhoamaan tai vihaamaan. On toki olemassa ihmisiä, joita en elämääni halua mutta en minä heitäkään halua silti inhota, tai itseäni sellaiseen lietsoa. Annan heidän olla ja edellytän että he antavat minun olla ja elän omaa elämääni johonkin rakentavampaan keskittyen.

Sinulle ne ovat selvästikin ongelma. Maalaat tällaisen olen-vihan-yläpuolella -kuvan itsestäsi; ehkäpä se vastaa toiveitasi mutta eipä sillä taida olla todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
27/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka eivät saatana edes yritä, mutta mankuvat ja vonkuvat senkin edestä. Mikään ei kelpaa ja jokaikinen ratkaisuehdoitus pieniin arkipäivän ongelmiin tuomitaan kokeilematta huonoksi.

En myöskään pidä paskantärkeistä pilkunnussijoista ja muista anaalisen tarkoista ihmisistä, joiden elämän pääsisältö tuntuu olevan vikojen etsiminen muista.

Vierailija
28/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin ylipäätään en halua keskittyä inhoamaan tai vihaamaan. On toki olemassa ihmisiä, joita en elämääni halua mutta en minä heitäkään halua silti inhota, tai itseäni sellaiseen lietsoa. Annan heidän olla ja edellytän että he antavat minun olla ja elän omaa elämääni johonkin rakentavampaan keskittyen.

Sinulle ne ovat selvästikin ongelma. Maalaat tällaisen olen-vihan-yläpuolella -kuvan itsestäsi; ehkäpä se vastaa toiveitasi mutta eipä sillä taida olla todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Osaatko lukea, ymmärrätkö yleensäkään lukemasi? Siinähän luki "ei halua _keskittyä_ vihaamaan ja inhoamaan" eli ei ole niin etteikö niitäkin tunteita tuntisi, ihminen ei vaan halua velloa niissä ja keskittyä niihin. Haluaa suunnata rakentavampaan. Aika tervettä minusta ja elämän kannalta hyvä asia! Se tunne kasvaa, jota kasvattaa?

Mutta epäilemättä täällä palstalla kyllä viihtyvät jutuista päätellen ne jotka osaavat lähinnä vain vihata ja halveksia ja sortaa muita. Katkerien ja negatiivisten ihmisten paikka. Oma valintasi, älä luule että muut ovat sun alkeellisuutesi kopioita tuossa.

Vierailija
29/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon suomalainen aina jotain vihaa: vääränkielisiä, -värisiä, seksuaalisuudeltaan toisin suuntautuneita, omituisia, rikkaita tai köyhiä, pomoa, naapuria, työkavereita ym.

Huonosti on asiat, jos ei suomalainen vihaa : kyllä tällaista kulttuurista ilosanomaa on mahtava jakaa kaikille eteen päin ja uusille sukupopolville myös, miten mahtava paikka tämä maa on elää ja olla! :D :D :D Nauran teille päin naamaa!

Vierailija
30/30 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaikkitietäviä, tyyliin minulla on tähänkin asiaan ratkaisu, kuuntele

- koko ajan äänessä olevia. Joskun täytyy osata kuunnellakin

- mykkiä, jotka eivät koskaan edes yritä puhua mitään, tuijottelevat vain eteensä

-kuppikuntailijoita. "Meillä on tämä salaseura tässä emmekä jaksa nähdä vaivaa sinun eteesi"

- piilovittuilijoita. Joka sana näiden suusta kuulostaa ja on tarkoitettukin arvosteluksi negatiivisessa mielessä

-aina valittavia. Kaikki on aina jotenkin pielessä ja jos se nyt onkin hyvin niin menee kohta kuitenkin pieleen

- hyväksikäyttäjiä. Mä otan tästä vain yhden tai lainaatko tota kun sulla sattuu näköjään olemaan. Ikinä ei vahingossakaan tule mitään takaisin

- energiasyöppöjä. Tämä ihmistyyppi kaataa kaiken sinun niskaasi ja lähtee sitten tyytyväisenä ja keventyneenä itse pois. Kovin montaa kertaa en jaksa olla toisten roskaämpärinä kun koskaan ei saa mitään takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan