Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla ollut koskaan todella kova pissahätää automatkalla?

Vierailija
19.06.2011 |

Voi jessus, kun eilinen automatka oli yhtä tuskaa. Kävin ennen lähtöä pissalla, mutta päästiin n. 50 kilsan päähän, kun iski hätä ja hätä sen kuin koveni ja laskin lopuksi kilometrejä, että ollaan perillä (matkaa oli yhteensä 250 kilsaa ja matkalla oli ties mitä viivytyksiä; tietöitä jne.

Kun päästiin perille, niin hyvä kun pääsin kävelemään, kun hätä oli niin kova ;D

Ja ei, en kehdannut kuskia pysähtymään; olin kimppakyydissä ja meillä oli tiukka aikataulu ja aikaa pysähtymiseen ei ollut (lähdetiin myöhässä, kun yksi henkilö oli taas vaihteeksi tapansa mukaan myöhässä..).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan sanonut kuskille. Muutkin olisi päässyt vessassa käymään.

Vierailija
2/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi montaa minuuttia mennyt, kun äkkiä käyt puskapissillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä lievä ilmaisu ;) Laivalta tullessa, pienessä sievässä, olivat jo laivalla alkaneet siivota vessoja, enkä lähtiessä päässyt. Autojonossa kesti ja kesti ja kesti. Kipu oli niin hirveä siinä vaiheessa, kun lopuksi sain auton parkkiin ja juoksin uudestaan terminaaliin, ettei helpottanut tunteihin.

Vierailija
4/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi montaa minuuttia mennyt, kun äkkiä käyt puskapissillä.

Ajettiin koko ajan joko motaria tai sitten sitä "tietyömaa tietä", jossa ei ollut mahdollisuutta pysähtyä.

Eli olisi pitänyt kurvata bensa-asemalle tms.

Mutta joo, mä olen pikkasen kaino. Kyllä mä voin vieraalta kysyä, että missäs täällä on vessa tai jos mennään kimppakyydillä johonkin ja joku kyydissä olijoista tuntee paikan paremmin, niin kysyn siltä, että missäs täällä on vessa tms.

Mutta jos pitää autossa kysyä, että voitko pysähtyä, kun olisi hätä, niin sitä mä en kehtaa tehdä ;D

ap

Vierailija
5/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kylässä yötä, ja siellä meni vessanpönttö illalla tukkoon niin ettei sitä voinut käyttää. Emäntä jakoi sitten kippoja "potiksi" vieraille, mutta en saanut aamulla tehtyä pottaan mitään, ei vaan tullut vaikka oli hätä enkä ollut illallakaan pissanut kun oli ollut vain pieni hätä. Uloskaan en voinut mennä kun pakkasta oli jotain -35 astetta.

Automatka lähimpään vessaan oli noin 8 km, ja koko se matka oli yhtä tuskaa. Kuoppaista, mäkistä ja mutkaista hiekkatietä körötellessä tuntui koko ajan siltä että kohta rakko halkeaa. Ei siis tuntunut enää edes siltä että tulisi housuun, vaan siltä että sisuksissa hajoaa jotain. En enää koskaan halua kokea samaa.

Vierailija
6/8 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo pissasuin puolloo

Vierailija
7/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskina melkein jokapäiväinen ongelma kun yrittää sinnitellä viimesilleen ja sit se helpotus kusta tulee aina varmaa 2min putkee

Vierailija
8/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs veturinkuljettajien tilannetta, vetureissahan ei ole wc-tilaa ollenkaan, eikä ohjaamosta kesken matkaa vessaan pääsisikään.