Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia jos ei ole mustasukkainen miehetään pitkän yhdessäolon jälkeen?

Vierailija
19.06.2011 |

alkujaan oli TODELLA mustis. Nykyisin en enää. mies on tehnyt niin selväksi että minua ei päihitä kukaan,palvoo maata jalkojeni alla..en enää ole yhtään mustasukkainen. Samalla jotenkin kun mies on niiiiin kehunut minut maasta taivaisiin, olen alkanut pitää häntä itsestään selvyytenä...ei ehkä kovin hyvä juttu..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä suhde takana, mieheni on mahtava ja toisi varmaan kuun taivaalta jos pyytäisin, samoin minä hänelle, mutta jossain määrin sitä pitää itsestään selvyytenä, mutta mukavia "herätyksiä" tulee, kun huomaa että mieheni kelpaisi jollekin muullekin, esim. kun käymme ulkona tai ihan vain asioilla, saattaapi naisten päät kääntyä ja katseita tulla "sillä silmällä", niinä hetkinä olen hieman mustis. Mutta mukavahan se on huomata molemmin puolin ettei "markkina-arvo" ole laskenut. :)

Vierailija
2/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näiden tilanteiden jälkeen se tuo kummasti pitkäksi aikaa lisäkipinää koko parisuhteeseen ja näkee toisen taas hieman uudessa valossa. sekin on mukava huomata kuinka välinpitämätön mieheni on saamastaan huomiosta ja osoittaa selvästi kuinka sitoutunut on minuun, eli näistä tilanteista ei tule koskaan sellaista oloa että olisi syytä olla TODELLA mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä. Luotan häneen kuin kallioon.

Vierailija
4/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos tulisi syytä, olisin.

Vierailija
5/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan muuten se, että onko suhteessa edelleen jotain "ideaa".

Itse en ole koskaan ollut mustasukkainen, maailma on täynnä minua kauniimpia ja älykkäämpiä ihmisiä ja jos mies jonkun toisen mukaan haluaa lähteä, niin se luultavasti lähtee huolimatta siitä, että olenko mustasukkainen vaiko en. Ei onneksi ole tähän mennessä kyllä lähtenyt:)

Vierailija
6/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen monet naimisissa olevat tekee profiileita erilaisille deittipalstoille http://bit.ly/uskottomuus

Ilmeisesti ei liitot ja suhteet toimi, tai sitten ei vaan jännitys riitä. mikä lie syynä.