Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvetti, että voi olla vaikeaa tilata Hobbyhallista

Vierailija
18.06.2011 |

en muista käyttäjätunnustani, joten nyt tuo paska ei anna minun tilata mitään.

Kun yritän tilata rekisteröitymättä niin aina on joku kohta puutteellinen ja sitten se ilmoittaa, että sinulla on jo käyttäjätunnus, voit tilata salasanan sähköpostiisi. Vittu miten tilaat kun ei muista käyttäjätunnusta.

Pitäköön paskat tuotteensa, kun on noin vaikeaa.

Kiitos ja anteeksi kiroiluni, vituttaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on sähköpostissasi se alkuperäinen rekisteröintiviesti.

Tuollaiset pitäisi taltioida, se on oma moka jos unohtaa, eikä palveluntarjoajan.

Katso peiliin ja vittuile itsellesi.

Vierailija
2/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en jaksa selata.

miksei voi vaan tilata täyttämällä kaikki tarvittavat kohdat. miksi tarvitsee jonkun hiton tunnuksen???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan ole kaikkia, sitä on tullut rekisteröidyttyä vaikka mihin vuosien varrella. Ei mun sähköpostiin edes mahtuisi tallettamaan kaikenlaisia viestejä.

Vierailija
4/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en jaksa selata.

miksei voi vaan tilata täyttämällä kaikki tarvittavat kohdat. miksi tarvitsee jonkun hiton tunnuksen???

Vierailija
5/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan ole kaikkia, sitä on tullut rekisteröidyttyä vaikka mihin vuosien varrella. Ei mun sähköpostiin edes mahtuisi tallettamaan kaikenlaisia viestejä.

rekisteröintiviestit voi kirjata jonnekin ylöskin, joka tapauksessa niin kannattaisi tehdä. Ne sähköpostiosoitteet voi kadota hetkessä, jolloin tärkeästä datasta kannattaa olla varmuuskopiot.

Vierailija
6/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on käyttäjätunnus? Tekaise vaikak joku eri sähköposti hotmailiin. Tai

joissakin tarvitsee ilmoittaa hetu, niin sitten onnituu ilman käyttäjtunustakin tilaus.

Vierailija
7/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kyllä, jos se sen vaatii.

Mutta jos tilaamisesta tehdään noin vaikeaa, niin antaa olla.

Voin sanoa, että todella paljon tilaan netistä eikä se koskaan ole siihen kaatunut, että joku tunnus puuttuu. Miksi on pakollista rekisteröityä ja luoda tunnus, miksi ei voi tilata ilman tai luoda uutta tunnusta jos vanha unohtuu.Tai miksi sitä käyttäjätunnusta ei voi pyytää sähköpostiin, vain salasanan.

Jos mulla olisi joku nettiputiikki, niin en tekisin todellakin tilaamisesta mahdollisimman helppoa.

ap

Vierailija
8/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti se ilmoittaa, että sinulla on jo käyttäjätunnus, eikä päästä eteenpäin tilauksessa.

Siihen tilaukseen kun on pakko laitta rekisteröitymistunnukset, ei onnistunut että yritin laittaa uudet tunnukset.

ap

Vierailija
9/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti se ilmoittaa, että sinulla on jo käyttäjätunnus, eikä päästä eteenpäin tilauksessa.

Siihen tilaukseen kun on pakko laitta rekisteröitymistunnukset, ei onnistunut että yritin laittaa uudet tunnukset.

ap

Vierailija
10/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi joku nettiputiikki, niin en tekisin todellakin tilaamisesta mahdollisimman helppoa.

siitä kannata tehdä liian helppoa, kun bisnekseen kuuluu tavaran myymisen lisäksi luotottaminen. Silloin on olennaista tunnistaa ihmiset oikeasti, eikä myydä mitä tahansa kenelle tahansa, kuka sitten väittääkin olevansa.

Vierailija
11/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassanhoitaja alkoi tallentaa jonossa edelläni olluttta uudeksi kanta-asiakkaaksi - ups päivittämättömät tiedot olivatkin koneella

minun kohdalla kävi sama juttu...aikaa kuluu, mun ostos oli sentään n 260, mun jälkeen vuorossa on kaverini, joka aikoo maksaa alle 20 euron ostoksen käteisellä...tuotteen viivakoodi on kadonnut...aina ei ole helppoa

Vierailija
12/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sinne sai syöttää postinumeron ja sen avulla nettikauppa tunnisti asiakkaaksi. Mut ei enää..!

Vierailija
13/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee näin. Miksi se myisi tavaraa asiakkaalle, joka väittää olevansa sama henkilö kuin toinen heidän asiakkaansa.

Soita maanantaina sinne aspaan vaan. Järjestelmä toimii niin kuin pitääkin.

Vierailija
14/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei se siitä ole kiinni.

Miten voi olla niin vaikeaa, laittaa siihen sitä kohtaa, että saisi ne käyttäjätunnukset sähköpostiin.

Vierailija
15/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei se siitä ole kiinni.

Miten voi olla niin vaikeaa, laittaa siihen sitä kohtaa, että saisi ne käyttäjätunnukset sähköpostiin.

on mahdollisuus tilata unohtuneet tunnukset sähköpostin, osoitteen ja sähköpostiosoitteen perusteella.

Vierailija
16/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi just noin ku ap:lle.Jätin sitten tilaamatta.

Vierailija
17/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan siis sinäkin tilannut ne tunnarit sähköpostiisi.

Vierailija
18/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan siis sinäkin tilannut ne tunnarit sähköpostiisi.

Vierailija
19/19 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi tilata tunnuksia. Vain salasanan!!!!!!

Juu.

Niinhän te väitätte. Testasin sen äsken, ja sieltä tulee kertakäyttöinen salasana ja käyttäjätunnus.

Hobbyhallin sivuillakin toki sanotaan, että sekä käyttäjätunnus että salasana lähetetään sähköpostiin lomakkeen tiedot täyttämällä.