Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit: kuivan maan mökki vai mökki saaressa

Vierailija
18.06.2011 |

10min soutumatkan päässä rannasta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei väliä onko mökki rannalla vai saaressa kunhan on sitä vettä ja kunnon järvi ei mikään lutakko!"

Järvi on yksi paskainen lutakko jo  itsessään joka lilluu eikä virtaa  mihinkään.

Muutenkin turhan yliarvostettu vaikka on olemassa meriä ja jokiakin, raikkaampaa vesistöä.

"Eli jos pitäis valita noista, niin saaresta, mutta JÄRVELTÄ. Merestä en tykkää. Mun unelmamökki olis pienehkön järven rannalla."

Minä taas en tykkää järvestä ollenkaan, se on niin tylsä ja tavanomainen.

Ennemmin JOKI, joka virtaa! Siinä on tunnelmaa! Mun unelmamökki olisi pienenkön virtaavan joen rannalta.

"Mä en ole koskaan tajunnut mitä järkeä on mökissä ilman rantaa."

Minä taas en ole koskaan tajunnut mitä järkeä on ihmisellä joka sanoo ettei mökissä ole järkeä ilman rantaa.

Voi tulla mökille ikävä jos ei ole mökkiä ollenkaan. Missä vaihtelu silloin? Kotonako?

Mielestäni netissä liikkuu paljon ihmisiä joilla ei ole järjen häivääkään.

T: Onnellinen

Vierailija
2/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan maan mökkiä en ikinä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, meillä on jo, itse asiassa. Veneen kanssa kestää huristella sinne noin 45 minuuttia. Autolla ei pääse kuin talvella jos on tarpeeksi jäätä.

Vierailija
4/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan maan mökkiä en halua.

Onneksi on nökki mantereella meren rannalla. Tie perille.

Vierailija
5/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin lähellä rantaa vai tarkoittaako se ihan vedetöntä aluetta? Jos ei ole vettä, niin totta kai saaresta. En ymmärrä mökkiä ilman rantaa!

Vierailija
6/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä pääsee pois myrskylläkin ja yleensä niihin kuitenkin kuuluu järvioikeudet.

Vierailija
7/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin sellainen joka sijaitsee järvessä :) Kuivan maanmökkiä en huolisi ikinä, en käsitä mitä ideaa on mökissä ilman vettä.

Vierailija
8/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka nykypäivänä soutaa yhtään mihinkään?

Vierailija
9/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka nykypäivänä soutaa yhtään mihinkään?

kun on perämoottori veneessä =)

-nelonen-

Vierailija
10/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua mökin edes olevan rannalla. Inhoan uimista luonnonvesissä enkä pidä kalastamisestakaan. Tykkään puutarhanhoidosta.

Eli kuivalta maalta mökki!

Vierailija
11/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivan maan mökki rannalla olekaan? Eikä kuulu mitään vesioikeuksia. Eiks "kuivan maan mökki" ole se perus-mummonmökki jossain maalla, kenties kymmeniä kilometrejä lähimmästä vedestä?

Mä ottaisin kyllä saaresta, jos ilmatteeks saisin. Kun asun tuollaisessa "kuivassa" mummonmökissä ympärivuotisesti.

Vierailija
12/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua mökin edes olevan rannalla. Inhoan uimista luonnonvesissä enkä pidä kalastamisestakaan. Tykkään puutarhanhoidosta.

Eli kuivalta maalta mökki!

Vierailija
13/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHDOTTOMASTI saaressa,MUTTA:

Kuten meillä eli meren rannalla, oma saari ja veneellä ei tarvii kulkea kun tähän on tehty kävelysilta noin sata metriä eli saari on ihan rannikon vieressä:) Ahhh... täällä juuri saunottiin vauvan kanssa ja katseltiin merta ja joutsenia. Vesilinnut ja meren tuoksu... Ei mökkiä ilman sitä!

Vierailija
14/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais mitään kuivan maan mökkiä, kyllä mökkeilyyn kuuluu vesielementti.

Vierailija
15/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on mökki saaressa ja siinä vaan on se jokin oma fiilis olla siellä omassa rauhassaan saaressa :)lapset tykkää meillä ihan hulluna aina siitä venematkasta.

Vierailija
16/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais ihan siirtolapuutarhamökki lyhyen matkan päästä. Saari ois kyllä kiva jos se ois sen verran lähellä kotoa että siellä kävis useammin kuin kerran kesässä.

Vierailija
17/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei asu omakotitalossa. Toki jos asuisi niin se olisi ihanne, silloin en haluaisi mökkiä ollenkaan. Omakotitalo maalla riittäisi minulle. Inhoan paitsi vettä niin myös mökkeilyä. Kaiket kesät saa vältellä ihmisten mökkivierailukutsuja!

Oma mökki kuivalla maalla voisi silti olla ok, ja lähin vesistö saa mun puolestani olla vaikka 100km päässä.

Kaikkien suomalaisten unelma EI TOSIAANKAAN ole mökki järven rannassa tai jossain hemmetin saaressa!!

Vierailija
18/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais mitään kuivan maan mökkiä, kyllä mökkeilyyn kuuluu vesielementti.

Monelle tuo vesielementti EI kuulu mökkeilyyn.

Vierailija
19/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väliä onko mökki rannalla vai saaressa kunhan on sitä vettä ja kunnon järvi ei mikään lutakko!

Vierailija
20/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi pakko valita, niin mökki saaressa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme