Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko väkivaltaisesta suhteesta toipua ja löytää vielä joskus uuden rakkauden?

Vierailija
18.06.2011 |

Väkivaltaiseksi muuttuneesta suhteestani on jo vuosia mutta en ole vieläkään uskaltanut tavata miehiä. Muutaman kerran olisi ollut hyvä tilaisuus ja ehkä mukava mieskin, mutta rohkeuteni ei ole riittänyt. Onkohan mitään toivoa että mielikuva miehistä voisi enää koskaan muuttua ja uskaltaisin vielä ehkä tutustua uuteen mieheen? Olin suhteessa jossa mies alkoi epäillä kaikkea tekemistäni aiheetta muutettuamme yhteen. En koskaan pettänyt, en flirttaillutkaan mutta tulin silti hakatuksi. Pelkään että tuo suhde pilasi koko loppuelämäni. Lapsia ei ole mutta haaveilen silti että joskus on. Olen 28 vuotias.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivata parisuhdetta.

Nytnolen äärimmäisen onnellisessa parisuhteessa mutta kyllä sen huomaa nykyäänkin, mitä olen joskus kokenut.

Vierailija
2/3 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisin voinut kirjoittaa just samanlaisen aloituksen :). En itse osaa enää kuvitella rakastuvani kehenkään, sillä en enää kykene. Koin suhteessani niin kauheita asioita. Mulla tosin on lapsi, jonka vuoksi en halua enää ottaa riskiä ja tutustua kehenkään mieheen, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut väkivaltaisen suhteen ja olen itse asiassa siinä vieläkin. Olet siinä hienossa tilassa että olet päässyt vapaaksi siitä omasta suhteestasi, eikä sinulla ole lapsia. Älä pidä kiirettä, rakkaus löytää kyllä sinut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan