mies syyllistää minua konferenssimatkasta
Kävin kv-konferensissa, jätin 6,5 v ja kohta 8 v lapset isänsä kanssa kotiin yhdeksäksi päiväksi. Mies: "kuinkahan moni tuon ikäisten äiti tuollaisia matkoja tekee?"
Eihän matka olisi ollut pakollinen, mutta uran kannalta suositeltava. Ja huom. tämä oli ensimmäinen vastaava...yhden kerran aiemmin olen ollut noin 3 pv pois (noin puoli vuotta sitten).
Että huonoko äiti?
Kommentit (8)
Onko sun mies aivan täysin kädetön vai mikä sitä rassaa tossa konferenssireissussa?
pyydetään/kutsutaan kv konferensseihin ilomielin lähtevät.
sitäpaitsi lapsesi ovat jo isot. Ei niin, että niiden pitäisi pärjätä yksin, mutta hyvin pärjäävät isän hoidossa.
että olet huono äiti. Et edes tuliaisia tuonut.
Sairasta jättää äijä tuollain peloissaan lasten kanssa. Ajattele jos yöllä oli pimeää.
Ja teki ihan hyvää lapsille vahvistaa isäsuhdettaan 9 päivän ajan. Että aina ei ollutkaan äiti ratkaisemassa jokaista ongelmaa vaan isälle on jäänyt tilaa ottaa ensisijainen hoitovastuu.
en oikein muuta osaa sanoa. Mulla on lapset 3,5v ja 1,5v ja suunnittelen hyvällä omallatunnolla konferenssimatkaa Euroopassa 2012 alkuvuodeksi. Ei tulisi mieleenkään, että mieheni siitä jotain kuittailisi, koska hän oli ensimmäisellä konferenssimatkallaan esikoisemme ollessa 6kk.
Miehesi ei taida oikein olla "tasollasi"?
En voi muuta sanoa kuin että kamalalta kuulostaa. Mullakin oli entinen mies tuollainen, joka olisi syyllistänyt, mutta hän olisikin täys hullu ja narsisti.
pannuun se että pääsit reissuun, eikä hän. Ei voinut sitä sanoa suoraan, joten käytti hyväkseen tuota ns. lapsi-korttia. Näihin tapauksiin törmää vähän turhankin usein..
hän (lasten isä!!!) jää lasten kanssa kotiin. Ja olin kuulema ollut kiittämätön, kun olin tullut.
ap
ps. toin tuliaisia (kaikille)
komennuksella 6 viikkoa käymättä kotona kertaakaan, lapsi oloi silloin 3 v.
Mies tuki ja ymmärsi, että töissä ei voi aina valita tehtäväänsä.
Ja meidän työssä matkat on enemän sääntö kuin poikkeus.