Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v poikien äitejä paikalla?

Vierailija
17.06.2011 |

Onko pojillanne murrosikä alkanut ja mitä muutoksia on nähtävissä?

Meillä poika täytti 11v 2 viikkoa sitten ja on jo pari vuotta hiukset rasvoittuneet, tulee finnejä, viikset on alkaneet kasvaa, samoin häpykarvat. Myös kainalohiki haisee.

Eilen saunassa huomasin että pojan vehje on kasvanut viimeaikoina ja on jo hyvinkin monen aikuisen miehen kokoinen. Pojalla yllä todettiin jo 4v-neuvolassa kookas penis, mutta nyt on tosiaan kasvanut huomattavasti.

Jotenkin kauhean surullista että tuo pikku-poika oalka aolla fyysisesti jo noin kehittynyt. Onko meillä murrosikä etuajassa, vaiko ihan normaali-aikataulussa? Minulla alkoivat kuukautiset 2,5-vuotiaana, ja olen aina luullut että pojat kehittyvät tyttöjä myöhemmin. Ei kai se kehitys nyt yhdessä sukupolvessa niin kauheasti aikaistu? Mieskin näyttää omissa 14v valokuvissaan ihan pikkupojalta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorin poika täyttää 11 muutaman viikon kuluttua ja on ihan lapsi vielä. Kuten myös kohta 14 täyttävä isoveljensäkin. Tultiin juuri mökiltä, jossa pojat kirmailivat saunasta uimaan nakuina eikä huolen häivää, että tarvitsisi peitellä. Vanhin poika täytti juuri 16 ja ehkä 1,5 vuotta sitten alkoivat muutokset.

Kuulostaa hyvin varhaiselta tuo teidän pojan murrosiän alkaminen. Muista kuitenkin, että henkinen kehitys laahaa kovasti jäljessä ja että viitosluokkalainen on vielä ihan lapsi.

Vierailija
2/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kainalohiki on alkanut hiukan haista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai taisi olla kirjoitushäiriö. 2,5-vuotiaana ??

Vierailija
4/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosiän merkkejä ei ole.

Vierailija
5/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti mittailee poikansa penistä saunassa

En todellakaan mittaillut millään lailla. Olin itse saunassa ja poika suihkussa. Siitä on lasioven läpi ihan suora näkyvyys, ja jos ei erikseen tuijottele kattoon/lattiaan, näkee ihan takuulla suihkussaolijan koko alastomuudessaan.

Ja tosiaan tuli itsellä ilmeinen typo tuon kk:ten alkamisen suhteen, 12,5v olin.

En missään nimessä odota pojalta vielä mitään teinien käytöstä, ja onkin henkisesti vielä ihan alakoululainen (onneksi!). Täytyy vain toivoa että fyysinen kehitys ei aiheuta ongelmia/kiusaamista/odotuksia ulkopuolisten taholta. Menee vielä syksyllä ihan uuteen kouluun josta ei tunne ketään.

Ap.

Vierailija
6/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita Virossa lyhennetä jos on liian pitkä. Itselle voi ottaa samalla rintojen pienennyksen

Vierailija
7/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tiedämme, että tässä vuoden sisällä pääsee hormonaaliseen murrosiän käynnistykseen, sillä kasvu hänellä hidasta, on lyhytkasvuinen.

Vierailija
8/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoat merkit on vastaanväittäminen, pari pientä finniä ja hiki vähän haisee, ostin pojalle dödön ja komentelen suihkuun. Kavereita riittää, Star Wars, Spiderman ja skeittailu kiinnostaa. On pikkupoika sielultaan, kömpii vielä aamulla samaan petiin nukkumaan ja haluaa halia.

Vierailija
9/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kainaloinen edelleen.

Esikoinen oli muistaakseni 13 v kun alkoi äänenmurros ja pippelinkasvu yms.

Vierailija
10/15 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsi. Vaatetustyyli alkaa olla teini, mutta muuten ei mitään teini-iän alkamisen merkkejä. No okei, ehkä tytöt on alkaneet hitusen kiinnostaa... ;)

Vierailija
11/15 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliltahan toi kuullostaa, vähän aikaiselta vain :)

Sanoisin, että osta pojalle deodoranttia, jottei hiki haise. Jos poika haluaa, ei viiksien ajeleminenkaan paha juttu ole.

Vierailija
12/15 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on todennäköisesti mies joka haluaa yksityiskohtaisia selostuksia nuorten poikien kehityksestä. Luulen että ensimmäinen vastaaja on todellisuudessa ap, joka halusi nostaa ketjun ylös.

Vierailija
13/15 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyyläätte lapsianne noin?

Vierailija
14/15 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pedarin tekemältä ketjulta, hyi