Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sit kilpirauhaslääkkeet.... Kamalaa!

Vierailija
17.06.2011 |

Mulla tuli työterveystarkastuksen labroissa esille kilpirauhasen vajaatoiminta ja lekuri aloitti lääkityksen 2 viikkoa sitten. Ihan järkky olo! Sydän hakkaa ja kädet tärisee! Mä kyllä lopetan tän Thyroxinin, kun olo mennyt ihan karseeks! Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ota pikaisesti yhteys lääkäriisi, sulla on ihan liian iso annos :D!!

Mulla myös ollut Thyroxin pitkään, ja raskauksien aikana kun nostettiin, niin raskauksien jälkeen oli liian iso ja piti joka kerta etsiä uusi taso :)

Vierailija
2/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastaja. Masennus hävisi, samoin rytmihäiriötuntemukset ja turvotukset sekä astmaattiset oireet. Sain todella uuden elämän Thyroxinilla :)

Ehkä olet aloittanut liian nopeasti annosta nostaen? Millä annoksella aloitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kilpirauhasvaivoja ja saat niihin avun lääkityksellä, niin miksi lopettaa? Monilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka menevät max. muutamassa viikossa ohi.

Mielestäni asenteesi on lapsellinen, ap. Jos mielummin kärsit jatkuvasti kilpirauhasen vajaatoiminnasta, niin siitä vaan.

Vierailija
4/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lääkärille ja saat ohjeen annoksen vähentämiseen.

Vierailija
5/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin pääset lekuriin, luultavasti sulla on vaan liian iso annos?

Mä olen syönyt nyt muutaman kuukauden vajaatoimintaan lääkettä ja mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut. Mulla tää todettiin raskauden aikana ja jäi päälle, joskus se kuulema on vaan raskaudesta johtuvaa ja voi hävitä, mutta mulla ei käynyt niin. Loppuelämän syön nyt lääkkeitä mutta ei se mitään jos olo pysyy sen takia hyvänä.

Mä kyllä ymmärrän että on varmaan tosi kauhistuttavaa jos saa jotain sydämen tykytyksiä, ylimääräisiä sellaisia, kyllä mäkin olisin varmaan peloissani. Mutta kannattaa ottaa yhteys lääkäriin ja kysyä jos sitä annosta vois pienentää?

Vierailija
6/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykytykseen ja vapinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi