MItä voin laittaa juhliin päälle, kun synnytyksen jälkeen on vielä mahaa ja jenkkakahvoja?
Mulla ei aiemmin ole ollut mahaa nimeksikään jenkkakahvoista puhumattakaan, mutta nyt toisen synnytyksen jälkeen ne on tainneet tulla jäädäkseen, ainakaan mä en ehdi saada niitä pois ennen huomisia juhlia. Nyt en tajua, mitä voin laittaa päälle, kun haluaisin olla suhteellisen seksikäs, mutta mitään vartalonmyötäistä en voi pistää ja toisaalta tissejä en halua myöskään esitellä, koska ne on ylös asti täynnä raskausarpia. Vinkkejä???
Kommentit (7)
Mutta en ole koskaan käynyt Lidlissä.
ap
jossa ei ole liian avara kaula-aukko.
Aloitat alusvaatemyymälästä: hanki kunnollinen tyyris (ei mitään halppisliikkeen alennus vaatetta) hyvin istuva korsetti! Näin saat vatsan kurottua mutta rinnat myös hyvin istumaan pukuun.
Sitten sä menet ja ostat jonkun mukavan mekon jossa on mukavasti kesästä väriä ja isoja kuvioita. Mieluiten olkahihnat ja isoina (ei spagettinarullista). Itse tykkään että kangas on kevyt, leijailee. Minusta vaikka keltanen on kauniimpi mekko kuin musta josta näkee että kantaja epäilee ulkonäköään.
Huivit on minusta vähän liiottelua lihavalle mutta nätti bolero jees.
Hajuvettä!
Kauniit värikkäät tai joku jipollinen korkokenkä (ei liiotellut korot) ja kesäset korut! Jos olet kaulakoru/korvakorunainen niin riko rajoja ja kokeile rannekoruja (vaikka muutama paksu ja värikkäänä) tai nilkkaan kaunis hento hopeinen vaikka? Tosi ihana jos sulla on rusketusta.
Suunnittele kampaus valmiiksi illalla.
Tee mahdollisesti ihon kuorintaa ja värjäystä.
sinun vaatevarastoasi. Joku yläosa, joka on
muuten tiukka, mutta laskeutuu rintojen alta sopivan väljästi.
takas "hyvään muotoon, siitä ei pursua mikään, ja rinnatkin on napakasti kohdalla, ja kaikki vaatteet näyttää hyvältä, painosta riippumatta.
Oikeasti! Semmoiset kunnon housut, jotka tulevat riittävän ylös ja tiukentavat höllyvät läskit vyötäröltä. Toimii! Huomenna ei pitäisi olla hellettäkään ja niitä saa ohuitakin.
Aika myöhäiseen olet jättänyt vaatehankinnat. Itse laittaisin varmaan lyhythihaisen kesämekon, joka ei olisi liian avonainen (tarvittaessa hienompi aluspaita alle), eikä liian kireä, mutta istuvaa materiaalia. Vältä trikoota!
Ihmettelin Lidlissä läskiä jonka jenkkakahvat pyyhkivät tavaraa hyllyiltä molemmin puolin. Liukuovistakin meni poikittain. Aika jytky!