Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksin määrään ja laatuun?

Vierailija
17.06.2011 |

Meillä on niin tuttu, surullinen ja tyypillinen tarina, ainakin jos vertaa mun ystäväpiiriin eli 14 v yhdessä (joista 9 naimisissa), kaks lasta iältään 9 ja 7 vuotiaat ja viimeiset viisi vuotta seksi ollut tosi surkeeta ja vähäistä. Miestä ei kiinnosta ja innosta, eikä halua edes yrittää löytää takaisin kadonnutta kipinää. Ehkä sillä on joku toinen :-(

Muuten liitossa menee ihan ok, ollaan todella hyviä ystäviä & kumppaneita, ei riidellä, tykätään harrastaa ja viettää aikaa yhdessä jne mutta seksi ei vaan toimi. Tyydytän itseäni harva se päivä ja viime viikkoina olen samalla alkanut unelmoimaan yhdestä työkaverista. Hitsi, pitäisköhän kohta yrittää vääntää nuo unelmat todellisuudeksi... Erotakaan en haluaisi, koska periaatteessa kaikki on muuten hyvin mutta tämä yksi (ja sinänsä iso asia) mättää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrällisesti voisi ehkä olla useamminkin, mutta arki ja pillerit vievät jossain määrin haluja :/

seksi itsessään sujuu loistavasti, sille järjestetään aikaa, ja suhde muutenkin kunnossa. hyvä liitto-hyvä seksi-hyvä liitto. näin meillä.

Vierailija
2/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole ollenkaan. Eikä oikein mitään muutakaan, kunhan yritetään sietää toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viisaus, jota voitte pohtia te seksuaalisesti aktiivisemmat parisuhteen osapuolet tai siis itseänne aktiivisempina pitävät. Jotkut ovat ilman, jos laatu ei ole riittävä, mutta silti se ei tarkoita sitä, että olisi tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
4/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä voikaan kohdata, kun sellaista tilannetta ei ole, että molemmat olisi tyytyväisiä ja saisivat, mitä haluavat. Minä en halua usein, ja vielä harvemmin, koska mies käyttäytyy kamalasti. Mies haluaa usein ja käyttäytyy siksikin kamalasti, mutta todistettu, ettei seksikään auta kuin ehkä vuorokaudeksi jos senkään vertaa.

9 vuotta yhdessä. Valitettavasti 4 pientä lasta, joista kaikki ei suinkaan suunniteltuja.

Vierailija
5/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aina voi kehittyä. :)

Mitä miehesi sanoo asiasta? Olisiko hänellä hormonitaso alhainen, usein nelikymppisilläkin voi olla... Mitä konsteja olet yrittänyt? Tiedätkö, millaisesta seksistä miehesi pitäisi?

Vierailija
6/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teillä on kaikki muuten niin hyvin!

Itse olen tyytyväinen meidän seksiin ja jopa määrään, vaikka näemme vain kahden viikon välein, mutta silloin onkin melkoista pupu meininkiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme