Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen usein huomannut että kaikki fanaattinen mollaaminen

Vierailija
17.06.2011 |

liittyy jollain tapaa kateuteen oli sit kyse legginsseistä tai vaikka kotiäitiyteen :D on tarve mollata muita jos ei olla itsensä kanssa ihan sinut. Kai se on ihan inhimillistä jos vähän harmittaa kun jollain vartalo mihin tiukat housut sopii...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kauneus on katsojan silmässä.

Joku vaatekappale on vaan ruma ihan niinkuin jonkun lempibiisi on jonkun toisen mielestä tylsä ja joku tykkää koirasta kun toinen kissasta.

Legginsit on rumat,ei liity mitenkään jalkojen kokoon vaan siihen et ne katkee rumasti jättäen jalkaterän paljaaksi ja jotenkin irtonaiseksi.

Vierailija
2/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollaaminen kertoo aina jostain...ei mullakaan ole mitään tarvetta mollata farkkujen käyttäjiä vaikka ovat mielestäni maailman rumimmat housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös inhokkivaatteita kuten useimmat farkut, löysät t-paidat, housupuvut, leveäöt kukkahameet (joita kaupat nyt pullollaan) mut en mä kuluta aikaani niitä palstalla mollaten...

Vierailija
4/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatrkuva pään aukominen on aina merkki jostain...mäkin inhoan yli kaiken löysiä vaatteita farkkuja roikkuvia paitoja jne jotka taas tekee paluuta YÖK mut en kuitenkaan mollaa niiden käyttäjiä.

Vierailija
5/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyttää Leviksen 501-farkkuja, kukkapaitoja ja on sillä pikkuruinen reppukin aina selässä vm93...makunsa kullakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme