Kannattaako hankkia Specseversiltä laseja?
Kommentit (9)
Kyllä minä ainakin tilasin kyseisestä firmasta silmälasit ja olen tyytyväinen, eikä niissä sen kauempaa mene, kahden viikon toimitus on oikeestaan jokaisessa silmlasi liikkeessä.
isot kyltit ja mainokset, että lasit maksavat vain näin ja näin vähän. Todellisuudessa sitten kun menet liikkeeseen, niin laseihin tulee todella paljon lisähintaa mainoshinnan päälle, kun linsseihin ottaa kuitenkin ne perus kovapinta ja heijastamattomuus pinnoitteet.
Lisäksi takana yksi todellahuono asiakaspalvelumoka ja valehtelu;
Tampereen Hämeenkadun Specsaversilla naarmuttivat poikani uusien lasien toista linssiä vaihtaessaan kehyksiin paremmat nenätyynyt (lisämaksusta tottakai). Naarmu oli linssin sisäpuolella aivan sisäsyrjässä nenätyynyn vieressä ja todella syvä, selvästi työkalusta tullut!
Huomasimme naarmun heti kun olimme tulleet kotiin, jolloin soitin asiasta liikkeeseen. Käskivät tulla tuomaan lasit takaisin näytille. No kun sitten veimme lasit sinne, väittivät kivenkovaa, etteivät he ole linssiä naarmuttaneet. Siis uskomatonta! ihan pokkana siinä mun silmien alla näytti millaisella työkalulla taivuttaa nenätyynyjä ja aina suojaavat linssit... joopa joo. Samalla siinä työkaluaan ja työotettaan minulle näyttäessään työkalu koski uudestaan linssiin, niin että kuulin äänen! Sanoin, että taaskin se koski siihen! Tähän optikko totesi mulle vaan, että; "hei älä viitti"!?!
Siis mitä? Mä todistan siinä samaan aikaan, kun hän ammattilainen naarmuttaa uudelleen linssiä ja kehtaa väittää, että he eivät todellakaan täällä naarmuta linssejä.
Eivät todellakaan siis suostuneet korvaamaan omaa mokaansa ja mun piti viedä asia loppujen lopuksi Kuluttajavirastoon ja Specsaversin "pääkonttoriin" asti ennen kuin suistuivat laittamaan poikani laseihin uuden linssin. Koko tässä prosessissa meni yli puoli vuotta ja samaan aikaan poikani kulki näillä uusilla laseilla kiva naarmu näkökentässä.
En siis senkään vuoksi osta kyseisestä ketjusta enää mitään!
Viimeksi ostimme pojalle lasit Silmäasemalta. Saimme lasit hintaan 169€, jossa oli mukana kaikki pintakäsittelyt, ohennukset, paremmat ja pehmeämmät nenätyynyt ja korvantausta-kippurasangat. (saman tapainen paketti maksoi specsaversilla 149€) Lisäksi saimme todella hyvää palvelua s-bonukset päälle. Joten kyllä ihan näissä tavis-"Suomi"-ketjuistakin saa suurinpiirtein samaan hintaan laseja.
kolme viikkoa. yleensä ostan netistä. ok palvelu ja hyvät rillit ovat olleet.
hyvät ovat olleet, kahdet lasit. Kesti 2,5 vkoa, jossain muussa halpispaikassa jopa 7 vkoa. Ei valittamista.
Muovia ja ns. jämäkkyys niistä lähti heti kättelyssä. Eivät tahdo pysyä päässä. Linssit on ihan jees..
Hatuttaa, ei halvalla voi saada hyvää
Muovia ja ns. jämäkkyys niistä lähti heti kättelyssä. Eivät tahdo pysyä päässä. Linssit on ihan jees..
Hatuttaa, ei halvalla voi saada hyvää
mulla lasien(2) tulemien kesti viikon (7 päivä tasan)
Ostin kahdet lasit, joiden molempien laatuun olen ollut tyytyväinen. Ainoa, minkä koin ongelmaksi, oli se että en tykännyt monistakaan heidän naisten malliston sangoista. Lopulta päädyin valitsemaan toiset miesten mallistosta, jossa oli enemmän makuuni sopivia simppeleitä malleja.
Lasien toimitusaika oli 9 päivää, mitä pidän kohtuullisena.
Ostin kahdet lasit, joiden molempien laatuun olen ollut tyytyväinen. Ainoa, minkä koin ongelmaksi, oli se että en tykännyt monistakaan heidän naisten malliston sangoista. Lopulta päädyin valitsemaan toiset miesten mallistosta, jossa oli enemmän makuuni sopivia simppeleitä malleja. Lasien toimitusaika oli 9 päivää, mitä pidän kohtuullisena.
Ja hintaakin tuli kaksille laseille reilusti yli 600 euroa ohennusten, pinnoitusten ja siimojen takia. Tarjous oli kahdet lasit yksien hinnalla. En tiedä enää, mistä liikkeestä kannattaa laseja ostaa. Silmäasemallakin olen saanut ala-arvoista palvelua ja Nissenillä taas ei palveltu ollenkaan.