Elämän tarkoitus: laihdutus!!!???
Siltä on alkanut tuntua, että elämän tarkoitus taitaa olla laihduttaminen.
Se on asia, joka päivittäin pyörii mielessä, keskusteluissa, joka tuutista sama aihe.
Karpata, laihduttaa, rantakuntoon, kiloklubi, nutrilett, proteiinipatukat, vähähiilihydraattinen, keventäjät.....
Elämä on täynnä laihdutukseen liittyvää asiaa, ja se on suurinta osaa ihmisiä yhdistävä tekijä.
Niin mielellään me laihtuisimme, mutta NIIN VAIKEAA SE ON!
Kommentit (3)
Olen koko ikäni harrastanut laihtumista. Kerran siinä onnistunut, mutta kilot tulivat takaisin. Yritän muka ihan oikeasti laihduttaa, mutta en onnistu. Sitä ei saisi syödä juurikaan mitään että paino putoaisi, varsinkin kun työ on istumatyötä ja matkat sujuu autolla. Luonne on niin heikko, että ei pysty vastustamaan ruuan houkutusta. Tiedän että olen osittain syömishäiriöinen, kun en osaa suhtautua ruokaan normaalisti, vaan se on koko ajan mielessä.
tosissaan laihduttaan toisen lapsen jälkeen. Ei onnistunut kovin helposti. Painoin reilu 60kg (pituus 160cm), kun aloin odottaan kolmatta. Kolmas on nyt vuoden ja paino 63kg. Ei meinaa millään tippua! Kai se on ikä mikä sen tekee... Rupee olemaan 30 taulussa. Joskus teinivuosina painoin 47kg. Laihduttaminen on siis suht uusi juttu mulle, mutta nyt ymmärrän miten vaikeeta se voi olla!
Ketoosiin perustavalla nutraamisella tai tuolla easy diet -systeemillä (periaattessa kai sama juttu) kärsii vain max 3 päivää nälästä, sen jälkeen pääsee ketoosiin ja olo on mitä ihanin.
Itse olen kokenut tuon ja oikeasti nälkä ja mielihalut lähtevät, kun ei sorru mihinkään!
20 kiloa jo pois sillä, vielä 10 edessä! Ja aikaa on mennyt kokonaiset 10 viikkoa.