Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Helsingin hotellissa paras (=monipuolisin) aamupala?

Vierailija
16.06.2011 |

Sokos Aleksanterissa ei ollut hääppöinen. Osaatteko suositella jotain parempaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaisissa hotelleissa on yleensäkin hyvä ja monipuolinen aamiainen. Viimeksi olin Cumuluksessa, ja aamiainen oli oikein hyvä. Ainakin paljon parempi kuin jossain vaikka pienessä hotellissa Turkissa.

http://www.hotellit-helsinki.org

Vierailija
2/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajatorppa paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla.Matkustellaan aika paljon. Surekin oli Sokos hotelli Vaasassa.

Vierailija
4/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samat jutut ne on joka paikassa!

Vierailija
5/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samat jutut ne on joka paikassa!

jos samoilla kulmilla on useampi samanhintainen hotelli, niin minusta tuo ei ole yhtään pöllömpi valintaperuste.

Vierailija
6/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä

Vierailija
7/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteiden ja/tai isojen kirjainten tarkoitus olla ihan hallussa?

Asia selvä

Vierailija
8/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siunatkaa ruoka jonka syötte, jotta ruokaa olisi vielä huomennekin.

Hotelliaamiaisella kannattaa viettää hetken miettien niitä, joilla ei ole maailmassa varaa ruokaan. Voi myös harkita, että tekisi itse jotain helpottaakseen nälkäisten elämää maailmassa. Jospa ensi kerralla vaikka ottaisikin halvemman hotellin ja antaisi erotuksen köyhille.

Vierailija
9/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä

Mut täällä on näemmä aina noit viisastelijoita. Otsikkoon ei mahu määränsä enempää kirjaimia ja ton kirjottaja varmaan jatko ostikon tekstiä siihen alle.

Mut tää palstaha on 90% täysiä kusipäitä täynnä.

Oon useemmassa ketjussa keskenkasvusia viisastelijoitten tekstejä lukenu ja joihinki kommentoinu.

Sit alottajan kyssäriin. Rauhalahden kylpylähotellissa, Ikaalisten kylpylähotellissa ja Nokian Edenin kylpylähotellissa on vähän samantyyppinen aamupala, ihan hyvä. Ei kuiteskaan vedä vertoja Kalastajatorpan aamiaiselle, joka oli mun mielestä erinomanen. Samaa mieltä ton yhden kanssa Vantaan Holiday Innistä, siellä on erinomanen

Vaasan Radisson Blussa oli keskinkertanen aamiainen. En muista hotellin nimee Tammisaaressa mut siellä oli vaatimaton aamiainen. Jyväskylän Sokos Hotellissa keskinkertanen. Cumuluksessa Tamperella siinä lähempänä koskea oli hyvä aamiainen. Joensuun Kimmelin aamiainen keskinkertanen. Tuusulan Hotel Krapissa oli valikoima kohtuulinen mutta ihania erikoisuuksia. Lappeenrannan Lappee keskinkertainen. Kokkolan Best westernissä erittäin hyvä aamiainen.

En ehdi kirjotteleen enmpää koska nyt on palattava töihin.

Vierailija
10/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä

Mut täällä on näemmä aina noit viisastelijoita. Otsikkoon ei mahu määränsä enempää kirjaimia ja ton kirjottaja varmaan jatko ostikon tekstiä siihen alle.

Mut tää palstaha on 90% täysiä kusipäitä täynnä.

Oon useemmassa ketjussa keskenkasvusia viisastelijoitten tekstejä lukenu ja joihinki kommentoinu.

Sit alottajan kyssäriin. Rauhalahden kylpylähotellissa, Ikaalisten kylpylähotellissa ja Nokian Edenin kylpylähotellissa on vähän samantyyppinen aamupala, ihan hyvä. Ei kuiteskaan vedä vertoja Kalastajatorpan aamiaiselle, joka oli mun mielestä erinomanen. Samaa mieltä ton yhden kanssa Vantaan Holiday Innistä, siellä on erinomanen

Vaasan Radisson Blussa oli keskinkertanen aamiainen. En muista hotellin nimee Tammisaaressa mut siellä oli vaatimaton aamiainen. Jyväskylän Sokos Hotellissa keskinkertanen. Cumuluksessa Tamperella siinä lähempänä koskea oli hyvä aamiainen. Joensuun Kimmelin aamiainen keskinkertanen. Tuusulan Hotel Krapissa oli valikoima kohtuulinen mutta ihania erikoisuuksia. Lappeenrannan Lappee keskinkertainen. Kokkolan Best westernissä erittäin hyvä aamiainen.

En ehdi kirjotteleen enmpää koska nyt on palattava töihin.

Vierailija
11/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä

Mut täällä on näemmä aina noit viisastelijoita. Otsikkoon ei mahu määränsä enempää kirjaimia ja ton kirjottaja varmaan jatko ostikon tekstiä siihen alle. Mut tää palstaha on 90% täysiä kusipäitä täynnä. Oon useemmassa ketjussa keskenkasvusia viisastelijoitten tekstejä lukenu ja joihinki kommentoinu. Sit alottajan kyssäriin. Rauhalahden kylpylähotellissa, Ikaalisten kylpylähotellissa ja Nokian Edenin kylpylähotellissa on vähän samantyyppinen aamupala, ihan hyvä. Ei kuiteskaan vedä vertoja Kalastajatorpan aamiaiselle, joka oli mun mielestä erinomanen. Samaa mieltä ton yhden kanssa Vantaan Holiday Innistä, siellä on erinomanen Vaasan Radisson Blussa oli keskinkertanen aamiainen. En muista hotellin nimee Tammisaaressa mut siellä oli vaatimaton aamiainen. Jyväskylän Sokos Hotellissa keskinkertanen. Cumuluksessa Tamperella siinä lähempänä koskea oli hyvä aamiainen. Joensuun Kimmelin aamiainen keskinkertanen. Tuusulan Hotel Krapissa oli valikoima kohtuulinen mutta ihania erikoisuuksia. Lappeenrannan Lappee keskinkertainen. Kokkolan Best westernissä erittäin hyvä aamiainen. En ehdi kirjotteleen enmpää koska nyt on palattava töihin.

Helsingin hotellit...

Vierailija
12/18 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu huoneen hintaan.

Vierailija
13/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupaloihin olen ollut tyytyväinen. Parempi kuin Sokos tai Cumulus kuin missä olen joskus ollut. Jälkimmäisissä en tosin ole ollut juuri Helsingissä, mutta aika samanlaisia ketjun sisällä aamupalat ovat riippumatta kaupungista.

Vierailija
14/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikissa Sokos-hotelleissa ole se ihan samanlainen tylsä aamupala?

Suosittelen seuraavia: Hotel Haven tai Klaus K.

Niissä on ihanat aamiaiset.

Vierailija
15/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kovin kuivia ja mitäänsanomattomia kuitenkin.

Scandicilla on ollut tosi hyvät.

Vierailija
16/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan mahtava minusta. :)

Vierailija
17/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havenista tykkään myös. Klaus K:ssa vähän erilainen valikoima ja muistaakseni saa aamupalaa myös pidempään, kuin muualla.

Vierailija
18/18 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen iiihana :)