Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen voi johtua työelämässä.

Vierailija
16.06.2011 |

Aina käy samoin. Saan määräaikaisen muutaman kuukauden kestävän työn. Työssä minua kehutaan ja minusta tykätään. Mutta kun tulee jatkon paikka, en enää saakaan töitä. Jotakin teen kai sitten kuitenkin väärin. Mutta kukaan ei sano mitään, kiitellään vaan ja annetaan hyvää palautetta sekä suullisesti että kirjallisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten olla uusimatta työsopimusta. Edessäpäin ovat olevinaan hyviä kavereita.

Vierailija
2/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kuin paikkaa ei enää uusita. Voi kertoa totuuden tai sitten ei. Toisaalta, jos sinulla on yhtään ihmistuntemusta tunnistat kyllä ympäripyöreät selittävät vastaukset. Silloin tiedät että vika on sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylemmässä asemassa olevat kävivät kertomassa esimiehelle, että haluaisivat minun jatkavan. Mutta niin vaan loppui hommat kuin seinään. ap

Vierailija
4/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä olet miellyttävä persoona, muttet tee työtäsi kovinkaan hyvin?

Vierailija
5/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua moitittais tai opastettais. Eiköhän perussyy kuitenkin ole työn laadussa. Oletko jotenkin flegmaattinen?

Vierailija
6/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn tekoani nimenomaan on kehuttu. Ja asiakkailta olen saanut palautetta miellyttävyydestä ja ystävällisyydestä. Voi kun osaisi nähdä itsensä ja olemisensa ulkopuolisena toisen silmin. ap

Vierailija
7/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa jotain "vikaa" mitä työkaverit ei tiedä.

Vaikka joku rikos mistä sut on tuomittu, luototiedot mennyt, olet kärähtänyt huumeista, oletko ollut mielisairaalassa tms?

Että pomot näkisi ne tiedot eikä siksi palkkaa sua.

Vierailija
8/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole budjetissa rahaa palkata työntekijää...

Vierailija
9/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku niihin tehtäviin palkataan. Mutta ei minua, jolla oli jo homma hallussa. ap

Vierailija
10/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku niihin tehtäviin palkataan. Mutta ei minua, jolla oli jo homma hallussa. ap

Tai sitten olet vain ärsyttävä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän