Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

directa

Vierailija
16.06.2011 |

sorry tästa tule nyt huono suomea, koska olen ulkomaalainen. mut toivotavasti ymmäratte mua kuitenkin.

joskus ämmä soitti mulle sieltä directasta ja tarjosi mahtolisus laitta mun yrityksen tietot nettiin. ne väittä et olen siihen suostunut ja ne on nauhoitanut sen puhelun. nyt tuli ensimainen lasku ja soitin heti sinne, että haluan lopetta sen tilauksen. ne lopetti jotain, mut siltikin laskuja rupee tulemaan ja sanovat että tilaus klesta 1 v ja mä joutun siistakin maksamaan koskan olen thnyt sopimuksen niiten kanssa. olen myös lukenut toisiltta palstoiltta että se on hujjaus firma ja tosi vaikea päästä niista eron.

mut mitäs sitten jos mä en maksaa niitä laskuja. voiko ne lähettä laskut etenpäin inkasson jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku semmoinen käytäntö, että kun ne kolme kertaa kertovat puhelimessa hinnan, asiakas suostuu tilaukseen - jotain tuollaista.

Sun pitää tehdä niille kirjallinen reklamaatio, jossa on sulle soittaneen myyntiedustajan nimi, ja kertoa, että tilaus perustuu väärinkäsitykseen ja että sä et ole tilannut mitään kyseiseltä firmalta. Näin mieheni onnistui perumaan tuon.

Vierailija
2/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että jos siihen ensimmäiseen laskuun ei vastaa jotenkin kirjallisesti, ne katsoo, että olet vahvistanut tilauksen. Jotenkin näin. Mutta tuo reklamaatio auttoi kyllä meillä, toivottavasti säkin saat homman hoitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näitä firmoja joista voit tehdä rikosilmoituksen. Käsittääkseni poliisi yleensä neuvoo jättämään laskut maksamatta.

Ihan tuosta vaan ei voi laskuja jättää maksamatta kuitenkaan. Reklamaatio tai rikosilmoitus pitää tehdä lisäksi.

Vierailija
5/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näitä firmoja joista voit tehdä rikosilmoituksen. Käsittääkseni poliisi yleensä neuvoo jättämään laskut maksamatta.

Ihan tuosta vaan ei voi laskuja jättää maksamatta kuitenkaan. Reklamaatio tai rikosilmoitus pitää tehdä lisäksi.

En muista enää yksityiskohtia siitä, kun mieheni sai laskun tästä samasta tai saman tyyppisestä firmasta, mutta jotenkin nuo pystyvät toimimaan muka laillisesti. Näistä on kyllä käyty oikeuttakin.

Mutta ainakin meidän kohdalla tuo reklamaatio auttoi.

Vierailija
6/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s.postiin, niin sulle jää todistus siitä että olet heille infonnut. Itse peruin Directan ilmoiutkset, on edelleen netissä, en maksanut laskua, koska olen sen perunut, lähettivät perintätoimistolle johon käänsin s.postin. Poistivat laskun aiheettomana. Samalla vielä selvensin perintätoimistolle, että viestittävät vielä puolestani Directaa siitä, etten halua heidän kanssaan MITÄÄN SOPIMUKSIA! Haluan myös pois nettimainokset, eivä ole vieläkään poistaneet:( Aikaa on kulunut jo yli 2 vuotta.

Vierailija
7/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii juuri tein. kuin tuli ensimainnen lasku nii heti soitin sinne ja ne sanosit että täytyy lähettä s-postin kautta se perumisilmoitos ja niin mä teinkin. mut ei see kuitenkin siis toiminut :(

sanotti vaan et sopimus on voimassa 1 v ja sen ajan mulla on pakko maksaa.