Kirje pankista jossa minulla ei ole tiliä?
Minulle tuli pankista mainoskirje jossa kehoitettiin hankkimaan verkkopankkitunnukset. No ei siinä mitään mutta kun minulla ei ole kyseisessä pankissa edes tiliä! Miten ne minulle tuollaisia lähettelee?
Kommentit (9)
Käypä henkkareiden kanssa niiden konttorissa - oisko joku lapsuuden tili vielä avoimena? Aiemminhan mm. isovanhemmat sai avata tilin, nykyään ei enää onnistu.
Mummo avannut joskus vuonna -66 ja unohtunu...
Herranjumala sentään, ei sit tullut mieleen et joku on aukaissut sun nimissä tiliä ja nostanut esim. lainaa?? Soitat sinne pankkiin heti ja kysyt et mistä helvetistä on kyse. Olet saattanut joutua identtitentti varkauden kohteeksi.. on yleistä nykyään, ja helppoa!!
Mutta kuinka ihmeessä se onnistuisi...? En ole hukannut mitään korttejani tai muuta vastaavaa.
Mummo avannut joskus vuonna -66 ja unohtunu...
ja kaikki koko suvun raha-asiat on aina hoidettu yhdessä tietyssä pankissa koska äitini on siellä töissä.
Nyt tuli mieleen että olisivatko jostain keksineet minut kun miehen pankkiasiat on tuossa pankissa mistä kirje tuli? Ei kyllä olla edes naimisissa eikä ole yhteistä lainaa tmv. Sama osoite kuitenkin.
Käypä henkkareiden kanssa niiden konttorissa - oisko joku lapsuuden tili vielä avoimena? Aiemminhan mm. isovanhemmat sai avata tilin, nykyään ei enää onnistu.
Isänäiti kävi avaamassa lapsillemme tilit ja yllättäin vaan huomasin, että verkkopankkitunnuksilla näkyi 2 kpl uutta tiliä, joihin tulee lahja rahaa joka kuukausi.(samoin kävi ex-miehelle)
Isänäiti kävi avaamassa lapsillemme tilit ja yllättäin vaan huomasin, että verkkopankkitunnuksilla näkyi 2 kpl uutta tiliä, joihin tulee lahja rahaa joka kuukausi.(samoin kävi ex-miehelle)
Lapselleniko? Minun nimellä? Huh, pitänee käydä siellä pankissa...
Lasten nimellä, liitetty niin, että pystyn käsittelemään niitä omilla verkkopankkitunnuksillani ja lasten isä omillaan.
Jos vaikka sössinyt sun nimmareita papereihin ilman sun tietoa.
Herranjumala sentään, ei sit tullut mieleen et joku on aukaissut sun nimissä tiliä ja nostanut esim. lainaa?? Soitat sinne pankkiin heti ja kysyt et mistä helvetistä on kyse. Olet saattanut joutua identtitentti varkauden kohteeksi.. on yleistä nykyään, ja helppoa!!