Mitä helvetin hornetteja tuolla taivaalla menee?
Kommentit (19)
Turku Airshow'hun. Päälentonäytös on tänä viikonloppuna.
Treenaavat sitä varten. Taitaa olla Suomessa ainutlaatuista, että tuo kyseinen ryhmä yleensä tänne edes vaivautuu, joten kestäkää nyt vaan pari päivää. Minäkin olen parheeni kanssa tulossa sinne niitä katsomaan :)
kauhea meteli. Hus hus pois täältä!
Meillä 2 v säikähti yllättäin päälle tullutta lentonäytösryhmää niin kovasti että 3 vko meni ennen kuin uskalsi lähteä parkumatta ulos joka kerran. Emme asuneet ihan lentoaseman vieressä mutta näytöskoneet kävivät tekemässä U-käännöksen pihamme yläpuolella. Näytöksessä kaikille on suojaimet mutta emme tajunneet niitä kotipihassa tarvitsemamme.
Meillä 2 v säikähti yllättäin päälle tullutta lentonäytösryhmää niin kovasti että 3 vko meni ennen kuin uskalsi lähteä parkumatta ulos joka kerran. Emme asuneet ihan lentoaseman vieressä mutta näytöskoneet kävivät tekemässä U-käännöksen pihamme yläpuolella. Näytöksessä kaikille on suojaimet mutta emme tajunneet niitä kotipihassa tarvitsemamme.
Melu ei pihassanne varmasti ollut sitä luokkaa että olisitte kuulosuojaimet tarvinneet
Näytös alue on ihan eri juttu
Melu ei pihassanne varmasti ollut sitä luokkaa että olisitte kuulosuojaimet tarvinneet
kun korvat meni lukkoon. Kumma, ettei tällaisista voida etukäteen varoittaa? Vaikka sellainen viranomaistiedote telkussakin olisi auttanut ennakoimista. ap
Siis haloo. Jos ne koneet siellä Turun taivaalla nyt muutaman päivän lentelevät, niin so what.
täällä Kymenlaaksossa lentelee puolustusvoiman koneet, niillä on jotkut harjoitukset.
sentään viranomaistiedotteen arvoinen asia ole jos pari lentokonetta lentää kaupungin yli... Kyllä ne tästä keskustan ylikin lensi ja ei se mun mielestä mikään ihmeellinen ääni ollut. Poika nukkui juuri silloin päikkäreitä parvekkeella eikä edes herännyt.
sentään viranomaistiedotteen arvoinen asia ole jos pari lentokonetta lentää kaupungin yli... Kyllä ne tästä keskustan ylikin lensi ja ei se mun mielestä mikään ihmeellinen ääni ollut. Poika nukkui juuri silloin päikkäreitä parvekkeella eikä edes herännyt.
asianosaiset itse?! Meillä meni ihan pään päältä noi koneet ja mulla on korvat lukossa edelleen kun satuin olemaan pihalla. Helvetti että täytyy vänkätä vastaan jos mä sanon että mua se melu häiritsi niin silloin se häiritsi vaikka sulla erilainen kokemus! ap
illalla jo kuuntelin kun pörräsvät!
viikon loppuun pääsotaharjoitus meneillään. Liittynee siihen.
Täytyy vaan käydä pojalle ostamassa kuulosuojaimet. Omista korvista viis, mutta nuoret korvat täytyy suojata. :)
Treenaavat sitä varten. Taitaa olla Suomessa ainutlaatuista, että tuo kyseinen ryhmä yleensä tänne edes vaivautuu, joten kestäkää nyt vaan pari päivää. Minäkin olen parheeni kanssa tulossa sinne niitä katsomaan :)
menevän väliin yhtenään, kun tosta Tampere-Pirkkalasta nousevat/laskeutuvat.
Ärsyttävää.