Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvetin hornetteja tuolla taivaalla menee?

Vierailija
16.06.2011 |

Kauhea meteli, korvat lukossa!

Tku

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää.

Vierailija
2/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku Airshow'hun. Päälentonäytös on tänä viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaavat sitä varten. Taitaa olla Suomessa ainutlaatuista, että tuo kyseinen ryhmä yleensä tänne edes vaivautuu, joten kestäkää nyt vaan pari päivää. Minäkin olen parheeni kanssa tulossa sinne niitä katsomaan :)

Vierailija
4/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea meteli. Hus hus pois täältä!

Vierailija
6/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 v säikähti yllättäin päälle tullutta lentonäytösryhmää niin kovasti että 3 vko meni ennen kuin uskalsi lähteä parkumatta ulos joka kerran. Emme asuneet ihan lentoaseman vieressä mutta näytöskoneet kävivät tekemässä U-käännöksen pihamme yläpuolella. Näytöksessä kaikille on suojaimet mutta emme tajunneet niitä kotipihassa tarvitsemamme.

Vierailija
8/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 v säikähti yllättäin päälle tullutta lentonäytösryhmää niin kovasti että 3 vko meni ennen kuin uskalsi lähteä parkumatta ulos joka kerran. Emme asuneet ihan lentoaseman vieressä mutta näytöskoneet kävivät tekemässä U-käännöksen pihamme yläpuolella. Näytöksessä kaikille on suojaimet mutta emme tajunneet niitä kotipihassa tarvitsemamme.

Melu ei pihassanne varmasti ollut sitä luokkaa että olisitte kuulosuojaimet tarvinneet

Vierailija
9/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytös alue on ihan eri juttu

Melu ei pihassanne varmasti ollut sitä luokkaa että olisitte kuulosuojaimet tarvinneet

kun korvat meni lukkoon. Kumma, ettei tällaisista voida etukäteen varoittaa? Vaikka sellainen viranomaistiedote telkussakin olisi auttanut ennakoimista. ap

Vierailija
10/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo. Jos ne koneet siellä Turun taivaalla nyt muutaman päivän lentelevät, niin so what.

Vierailija
11/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Kymenlaaksossa lentelee puolustusvoiman koneet, niillä on jotkut harjoitukset.

Vierailija
12/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään viranomaistiedotteen arvoinen asia ole jos pari lentokonetta lentää kaupungin yli... Kyllä ne tästä keskustan ylikin lensi ja ei se mun mielestä mikään ihmeellinen ääni ollut. Poika nukkui juuri silloin päikkäreitä parvekkeella eikä edes herännyt.

Vierailija
13/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään viranomaistiedotteen arvoinen asia ole jos pari lentokonetta lentää kaupungin yli... Kyllä ne tästä keskustan ylikin lensi ja ei se mun mielestä mikään ihmeellinen ääni ollut. Poika nukkui juuri silloin päikkäreitä parvekkeella eikä edes herännyt.

asianosaiset itse?! Meillä meni ihan pään päältä noi koneet ja mulla on korvat lukossa edelleen kun satuin olemaan pihalla. Helvetti että täytyy vänkätä vastaan jos mä sanon että mua se melu häiritsi niin silloin se häiritsi vaikka sulla erilainen kokemus! ap

Vierailija
14/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu tulee, you know.

Vierailija
15/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla jo kuuntelin kun pörräsvät!

Vierailija
16/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon loppuun pääsotaharjoitus meneillään. Liittynee siihen.

Vierailija
17/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan käydä pojalle ostamassa kuulosuojaimet. Omista korvista viis, mutta nuoret korvat täytyy suojata. :)

Treenaavat sitä varten. Taitaa olla Suomessa ainutlaatuista, että tuo kyseinen ryhmä yleensä tänne edes vaivautuu, joten kestäkää nyt vaan pari päivää. Minäkin olen parheeni kanssa tulossa sinne niitä katsomaan :)

Vierailija
18/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja KOTKASSA asutaan.

Vierailija
19/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevän väliin yhtenään, kun tosta Tampere-Pirkkalasta nousevat/laskeutuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi