Varsinainen ystävä :( Laitoin kutsun lapsen
synttäreille, jossa pyysin ilmoittamaan jos ei pääse. No ei tullut ilmoitusta, joten ajattelin että pääsee siis tulemaan. Varattiin kaikki tarjoiltavat sen mukaan kuinka moni tulisi. Vahingossa sitten törmäsin juhlia edeltävänä iltana häneen, sanoi ettei ollut muistanut koko juhlia kun oli bilettänyt koko viikonlopun ja sanoi silloin vasta ettei pääse juhliin koska onkin muuta menoa. Onneksi häneen törmäsin, muuten lapsi olisi turhaan odottanut häntä ja hänen lapsiaan juhlailtana.
Joo, ei mun juhlat ole maailman napa mutta aika tökeröä käytöstä. Ei minkäänlaista pahoittelua, että ei ole muistanut ilmoittaa tai muutakaan myötätuntoa, vain minä, minä ja minun menoni. Lapsesta viis joka häntä ehkä odotti syntymäpäivilleen. Joopa joo, potuttaa tällaiset "ystävät".
Onko muilla vastaavanlaisia ystäviä?
Kommentit (10)
20 ja risat tuota tuli ehkä harrastettua.
En ole törmännyt. Tosin en ole kutsuja laitellu, ne tulee ketkä tulee ja ne ei tuu ketkä ei tuu.
nuoruuttaan ja on aika hakusessa. ap
Mutta tunnen heidän tapansa ja tiedän itse kysyä päivän-pari ennen juhlia että ovatko tulossa.
Teen aina paljon tarjottavaa ja juhlitaan monta päivää perääkkäin (kaikilla lapsilla on samaan syssyyn synttärit) että eipä se maailmaa kaada jos joku ei muista juhliin tulla tai ilmottaa.
Jos on pitopalvelusta tulossa ruokaa niin tilaan aina parin henkilön verran enempi ruokaa kuin mitä ilmoittautuneita koska aina on näitä jotka ei muista ilmotella.
Ihmisiä vaan on moneen junaan, toiset ei aina tajua sitä että maailmassa on muitakin ihmisiä. En jaksa ottaa stressiä siitä tai alkaa opettaa muille käytöstapoja. Eiköhän se siperia opeta.
Taidat olla aika maalainen? Ei täällä stadissa mennä noin vaan kylään lapsen synttäreille, koska ei niitä välttämättä järjestetä juuri kyseisenä pivänä vaan silloin kun ihmisilä on aikaa järjestää juhlat.
Kai teillä maalla on sitten eri kuviot?
En ole törmännyt. Tosin en ole kutsuja laitellu, ne tulee ketkä tulee ja ne ei tuu ketkä ei tuu.
Tämä kaveri elää eron jälkeen uutta nuoruuttaan ja on aika hakusessa. ap
voi, tulihan tämäkin nyt tähän samaan mussutukseen! Kyllähän tuollainen voi unohtuakeneltä tahansa (mutta tottakai huonolta bilettäjä-äidiltä). Ei noi lapsen synttärit nyt niin iso asia monelle ole, että muistaisivat, kun tuntuu ihan häihinkin moni unohtavan ilmoittaa saapumisensa. Kas ihminen unohtelee.
Ja eikös se ole ihanaa, kun vihdoinkin saa mennä ja juhlia? Minusta olisi ainakin.
Taidat olla aika maalainen? Ei täällä stadissa mennä noin vaan kylään lapsen synttäreille, koska ei niitä välttämättä järjestetä juuri kyseisenä pivänä vaan silloin kun ihmisilä on aikaa järjestää juhlat. Kai teillä maalla on sitten eri kuviot?
Täällä Turussa voi kyllä tulla ihan noin vaan.
käyttö alkaa näkyä jo naamastakin, samoin lapset kärsivät taatusti tilanteesta. Ja ystävät myös, aikaa ei jää niin turhanpäiväisille jutuille kuin kaverin lapsen synttärit kun on paaaljon tärkeämpääkin tekemistä kuten koko viikonlopun kestävä bilettäminen. ap
Tämä kaveri elää eron jälkeen uutta nuoruuttaan ja on aika hakusessa. ap
voi, tulihan tämäkin nyt tähän samaan mussutukseen! Kyllähän tuollainen voi unohtuakeneltä tahansa (mutta tottakai huonolta bilettäjä-äidiltä). Ei noi lapsen synttärit nyt niin iso asia monelle ole, että muistaisivat, kun tuntuu ihan häihinkin moni unohtavan ilmoittaa saapumisensa. Kas ihminen unohtelee.Ja eikös se ole ihanaa, kun vihdoinkin saa mennä ja juhlia? Minusta olisi ainakin.
Minä en kyllä ikinä ole edes sanonut tarkkaan, keitä on tulossa, ellen ole ihan varma. Toisaalta mun lapset eivät edes pettyisi noin totaalisesti, jos joku ei tulekaan.
Ei ole ystäväsi ainoa, joka eron jälkeen heittäytyy vähän toisenlaisiin kuvioihin, aikansa se kestää...
Ne kun saa itse onneksi valita toisin kuin sukulaisiaan, siitä porukasta tuollaisia kyllä löytyy :/