Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvännäköiset perheet

Vierailija
15.06.2011 |

Katsotteko koskaan ihaillen hyvännäköisiä ja hyvätuloisen näköisiä n 30v vanhempien perheitä, joissa panostetaan vanhempien ja lasten ulkonäköön. Joskus tekisi mieli mennä kehumaan ja jopa kysymään haluaisivatko tutustua meihin, jos siis näen hyvännäköisiä äitejä/perheitä. Niitä joita ihailen ei näy ihan joka päivä, mutta joskus esim kauppakeskuksissa tai Ikeassa näkyy tällaisia perheitä. Tuntuuko muista "hyvännäköisistä" perheistä koskaan siltä, että samanhenkisiä perhetuttuja puuttuu, että tekis mieli melkein vetästä hihasta, et hei haluutko tutustua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköisiin äiteihin. Olen aina huolehtinut itsestäni, tukka hyvin kaikki hyvin :) Minusta on mukavaa kun kaupungilla ihmiset katsoo minua.. toki se joskus myös häiritsee ja alan miettimään onko minussa jotain vikaa kun kaikki katsoo.

Luulen myös ulkonäköni vaikuttavan siihen, että kaikki ei aina usko minun olevan poikani äiti. Äidithän muka ei käytä korkokenkiä, meikkiä ja laita hiuksiaan.

Vierailija
2/3 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tietysti jos näyttää samantyylisiltä niin helposti ajattelee, että vois tulla hyvin juttuun. Mutta oman kokemukseni mukaan ne hyvännäköiset perheet ei ole kyllä aina niin huikeaa seuraa kuin voisi kuvitella.

Ehkä keskittyvät liikaa omaan hyvännäköisyyteensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tutustun uusiin ihmisiin mutta en koe että ulkonäkö olisi mikään kriteeri siinä suhteessa.