Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epilointiin vinkkejä?

Vierailija
15.06.2011 |

Onko teillä kokemusta ja vinkkejä antaa epiloinnista?

Luulin että mulla on korkee kipukynnys, mut tosta touhusta ei kyllä sitten tuu mitään! Sääriä siis oon yrittänyt epiloida...

Tottuuko siihen kipuun oikeesti koskaan?! Voiko kipua lievittää jollaki konstilla? Esim. Emla-puudutus salvaa, jääpusseja, mitä vaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin oikeastaan yllättynyt, miten vähän sattuu. Mutta sitte mun kasvoissa on leukaperien seuduilla sellasta hentoa karvaa ja juma, että niitten epilointi sattuu. Olen vain hammasta purrut ja irvistellyt, ei se homma niin kauaa kestä.

Vierailija
2/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiloi eikä sheivaa välillä, karvat ovat jotenkin löyhemmässä. Pitkien karvojen epilointi sattuu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottuu. Itse ajan sääret, kainlot ja bikinirajan. Ainoastaan bikiniraja kirpaisee vähän.

Vierailija
4/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun epilaattorissa (Braun) on sellanen rytyytyslisäosa, joka tekee iholla tavallaan hierovaa liikettä, jonka tarkoitus on kai viedä huomiota pois siitä karvatuppikivusta :)

Ja kyllä siihen tottuukin ajan kanssa, paitsi kainaloiden epiloimiseen ei ikinä, niin paljon veri lentää sillä alueella.

Vierailija
5/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä koko ajatus tuntuu aivan karsealta...

Vierailija
6/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen ei enää tuskaa. Olen epiloinut vaan sääriä, ja se eka kerta olis tosiaan kamala. Tosin mä olen sellainen karvajalka, ettei ihmekään. Pienen alueen kerrallaan pystyin epiloimaan, ja sitten aina pieni tauko. Ja yksi jalka päivässä...

Seuraava kerta olikin sitten yllätys. Iho oli jotenkin tottunut, ja karvojakin oli paljon vähemmän. Yllätyin oikein, miten vähän homma tuntui.

Eli kestä se eka kerta, ja sitten saat nauttia sileistä sääristä. Kainaloita tai bikinirajaa en kyllä uskalla edes kokeilla. Mutta mulla sääret on ollu se pahin alue. Harmittaa vaan, etten ole aiemmin epilaattoria itselleni hommannut.

Tsemppiä!

Vierailija
7/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säärien epilointi tuntuu pikku kutittelulta

Vierailija
8/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kainaloiden ajelu sen kummempaa ole, siihenkin tottuu.

Vierailija
9/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin siihenki tottuu. Ei satu enää ollenkaan.

Vierailija
10/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääriäkin vain hieman tikustelee.

Vierailija
11/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä eroja?

Vierailija
12/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin eroja, aika monesti hinta korreloi laatuun. Olen aloittanut jollain halpis-satinellella ja myöhemmin hommannut parikin kalliimpaa vehjettä ja ero on todella iso! Halvat katkoo helposti karvoja ja niillä ajelu sattuukin enemmän. Hyvä on esim Braunin silk-epil Xpressive.

Onko niissä eroja?

Vierailija
13/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin eroja, aika monesti hinta korreloi laatuun. Olen aloittanut jollain halpis-satinellella ja myöhemmin hommannut parikin kalliimpaa vehjettä ja ero on todella iso! Halvat katkoo helposti karvoja ja niillä ajelu sattuukin enemmän. Hyvä on esim Braunin silk-epil Xpressive.

Onko niissä eroja?

Ja olen ollu tyytyväinen. Miksiköhän se säärten käsittely on kaikkein kivuliain? Kainalot seuraavaksi ja kaikein vähiten tuntuu häpykummun karvojen epilointi.

Vierailija
14/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen sänki pitäis olla, jos liiaan pitkänä sattuu enemmän? Ihan lyhkäsenä se ei ehkä onnistu? Riittääkö tyyliin parin päivän sheivaus-sänki?

Kuinka usein sitä sitte suurinpiitein tulee tehdä uudestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan