Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 6kk ilman seksiä!

Vierailija
15.06.2011 |

Pianhan tässä aivotkin sulaa jatkuvaan seksin ajatteluun. Eikä ole helppoa tälläiselle yliseksuaaliselle ihmiselle olla ilman pitkiä jaksoja.

Vauva nyt 7kk, mutta isä, joka on nykyään ex, vahtii hullunlailla, etten vain pääse kotoani mihinkään, siitä syystä ei suostu ottamaan edes tytärtään luokseen, vaikka hyvin pärjäävät ja tulevat toimeen.

Itse se kyllä kylillä liihottaa mielin määrin, mutta minun menoni kyselee ja utelee viimeistä minuuttia myöten ja epäilee koko ajan minua "treffeillä" käymisestä.

Hemmetti, että piti tuollaisen kanssa joskus hynttyyt lyödä yhteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla joiku luotettava ihminen, joka voisi hoitaa vauvaa, että pääsisit irrottautumaan kotoa. Jos näin on, niin älä ihmeessä kerro exällesi jos lähdet viihteelle. Sinun pitää tehdä selväksi hänelle, että sinulla on nyt oma elämä, joka ei kuulu hänelle millään tavalla. Lapsen vuoksi tietenkin tulette aina olemaan tekemisissä. Et ole hänelle tilivelvollinen tekemisistäsi. Sairasta tuollainen käytös, että itselle kaikki on sallittua, mutta toinen ei saisi mennä elämässä eteenpäin.

Nyt järki käteen ja teet elämästäsi juuri sellaisen kuin haluat.

Ole lujana. Onnea matkaan!

Vierailija
2/3 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla joiku luotettava ihminen, joka voisi hoitaa vauvaa, että pääsisit irrottautumaan kotoa. Jos näin on, niin älä ihmeessä kerro exällesi jos lähdet viihteelle. Sinun pitää tehdä selväksi hänelle, että sinulla on nyt oma elämä, joka ei kuulu hänelle millään tavalla. Lapsen vuoksi tietenkin tulette aina olemaan tekemisissä. Et ole hänelle tilivelvollinen tekemisistäsi. Sairasta tuollainen käytös, että itselle kaikki on sallittua, mutta toinen ei saisi mennä elämässä eteenpäin. Nyt järki käteen ja teet elämästäsi juuri sellaisen kuin haluat. Ole lujana. Onnea matkaan!

hyvät ohjeet eipä tuohon osaa lisätä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkistä. Luotettavia hoitajia olisi vaikka kuinka, mutten osaa yhtään ajatella laittavani lastani hoitoon viihteelle lähtöni takia. Vaikka olen monesti jo suunnitellut, että: "ensi viikolla kysyn äidiltäni voisiko hän olla lapseni kanssa yhden illan/yön" en vain saa aikaiseksi kysyttyä ja suunniteltua menoani.

Kohta kyllä täytyy ottaa härkää sarvista ja laittaa oma napa hetkeksi huomioon, ei tätä sooloseksiäkään loputtomiin jaksa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi