Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hitto, leikkasin hetken mielijohteesta otsatukan ja nyt mun tukka näyttää ihan peruukilta :D

Vierailija
15.06.2011 |

Ennen oli siis hieman kerroksittainen, tasapitkä tukka ylikasvaneella sivuotsiksella, nyt näyttää suunnilleen tältä:

http://www.hairstylespics.net/wp-content/uploads/2010/09/Cheryl-Cole-wi…

kylläpä ketuttaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsis on jotenkin söpömpi kun taas usein pitkä otsatukka saa ihmisen näyttämään vanhalta ja tylsältä...tuo nyt ei peruukilta näytä tossa kuvassa.

Vierailija
2/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsis nuorentaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta vaan...kaunis on ;)

Vierailija
4/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh miten tuon kuvassa olevan naisen tukka näyttää peruukilta? ei minusta vaan...kaunis on ;)

mutta mun :D ei oo ikinä ollu otsatukkaa enkä oikeen osaa suhtautua tähän. Ei näytä omalta päässäni, siksi varmaan on tämä "peruukkifiilis".

ap

Vierailija
5/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin leikkautin pitkästä aikaa otsiksen vähän aikaa sitten. Mulla on tosin lyhyt tukka, mutta oli kyllä jonkin aikaa juuri sellainen peruukkifiilis. Kuitenkin sain vain kehuja uudesta lookista, ja itsekin olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
7/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just noin kun kuvassa. Suora ja "lättänänä" roikkuva ohut otsatukka on aika karsea, mutta tuollainen "kohollaan" oleva ja kuohkea on tosi särmä ja trendikäs. Paljas otsa ei yleensä ole kenenkään kauneusvalttikortti: yleensä se on joko liian korkea tai liian matala tai sitten siinä kukkivat kaikki ihon epäpuhtaudet.

Otsatukka tuo pitkään tukkaan myös persoonallisuutta ja skarppiutta. Ilman otsista pitä tukka on helposti sellainen "missityyppinen"; otsiksen kanssa fiksumpi.

Hyvä valinta. Totut siihen kyllä!

Vierailija
8/9 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paksu ja karhea tukka. Asettuu sitten kun muutamia kertoja on pessyt ja laittanut. Itselläni muuten aika samantapainen otsis ja olen saanut siitä paljon kehuja.

Vierailija
9/9 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on otsatukka, leikkasin pari vuotta sitten ja en vaihtais pois. Nuorensi ilmettä, totut nopsasti!

Mutta muista aina muotoilla otsis heti märkänä, että se asettuu nätisti. Eli kammalla erottelet hiukset eteen, sen jälkeen vaikka tarrarulla että nätisti taipuvat. Tai sitten kihartimella.

Ainakin omat otsahiukset näyttävät paljon kivemmilta kun niitä vähän taivuttaa ja silottaa.